Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Je moet wel vragen aan een van de beheerders of je hem wel mag gebruiken omdat er copyright op berust.
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
aha...... even kijken wie dat is...dan mail ik um effe.....

en

kan ik wel vinden. Maar geen high res plain henks
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Inderdaad.. Een achtergrond van een site maken is niet een kwestie van wat leuks opzoeken op internet of wat inscannen. Dan kan je je nog heel wat problemen op de hals halen..
Op alles wat gemaakt door iemand geldt in ieder geval al intellectueel recht. Omdat datgene dan een geestesproduct van die persoon is..
Die iemand vindt het ook dus helemaal niet leuk als jij zijn idee gewoon steelt en dit is bij de wet geregeld, dus.
edit:
Ben zelf trouwens geen ontwerper, meer iemand in ICT gebied.
nofi
Op alles wat gemaakt door iemand geldt in ieder geval al intellectueel recht. Omdat datgene dan een geestesproduct van die persoon is..
Die iemand vindt het ook dus helemaal niet leuk als jij zijn idee gewoon steelt en dit is bij de wet geregeld, dus.
edit:
Oh, hmm, dan kwam je wel erg onwetend over..XyonN schreef op 31 oktober 2002 @ 21:23:
Oke, ik ben zelf ook ontwerper... Dat weet ik allemaal wel.
Dus ik zal Femme ofzo even moeten mailen
nofi
Expanding the inexpandable
Oke, ik ben zelf ook ontwerper... Dat weet ik allemaal wel.
Bijna, maar bedankt.... Ik zoek eigenlijk een layer based .PSD bestand.... Zonder de witte achtergrond
DIE kun je d'r toch wel ff achter weg soepen???XyonN schreef op 31 oktober 2002 @ 21:28:
Bijna, maar bedankt.... Ik zoek eigenlijk een layer based .PSD bestand.... Zonder de witte achtergrond
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
XyonN schreef op 31 oktober 2002 @ 21:28:
Die is er, maar die krijg je niet
Ik heb wel een grotere pic van * Robin
*klik*
Hoe resize ik een image ook al weer?
F1=HELPXyonN schreef op 31 oktober 2002 @ 21:48:
Hoe resize ik een image ook al weer?
W&G != HELP
Verwijderd
Kom op zeg, dit gaat echt tever. Dat je nou een plaatje niet kan vinden, okay, maar dan ook nog eens niet kunnen resizen? Dat is toch echt basiskennis hoor
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()