Toon posts:

is het weer zover?

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?start=1&catid=39&threadid=264837

ik wordt hier zo schijtziek van, dat ik overweeg om over te lopen naar TA!!!

De reaktie op TA is ietwat overdreven, maar ja ik zou ook helemaal schijtziek worden van een stelletje pubers die zich gewoon vervelen dus.
Ik vraag me af wat de 'gemiddelde'leeftijd is van deze DPC-types die kennelijk zo'n saai leven hebben dat ze dit soort dingen bedenken!!! Get a life!!!
Werk aan het HELE DPC team of rot anders gewoon op !!! Onbenul, een ander woord is er niet voor

Verwijderd

Topicstarter
in ieder geval zijn dit soort akties voor mij een reden om niet aktief te werven voor DPC omdat ik mij voor dit soort sukkels gewoon schaam en hier niet bij wil horen

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:39
Maak je niet dik, mens! :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
Ehm mafmeisje, als je nou zo graag de moraalridder wilt uithangen, doe dat dan met een goed voorbeeld. Als je deze thread -gelezen- had, dan had je gezien dat de DPC'ers die daar waren het bijna allemaal eens waren met TA en het dit keer dus om een hele vriendelijke discussie gaat. Dutchman heeft zelfs nog goede ideeen over prive discussies aangegeven.

En begin er nu niet over dat wij hun threads niet mogen lezen, want zij lezen die van ons ook (hoe moeilijk dat soms ook gaat).

Met andere woorden: SHUT THE FUCK UP! ;)

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 02:07 schreef mafmeisje het volgende:
<..>Ik vraag me af wat de 'gemiddelde'leeftijd is van deze DPC-types<..>[/quote]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/54014
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/58076
;)

En iets meer on topic...

Als ik dat draadje lees word ik alleen schijtziek van de extreem lange tenen van sommige TA-ers.

anonymph schreef:
If it's a once every month happening, both TA and DPC have nothing to worry about. Well, TA a tiny bit more than DPC of course
:)

Nou.. da's inderdaad de meest lompe flamebait die ik ooit heb gezien. Hoe haalt ie het in z'n hoofd om dat op ATF te zetten, om zó onbeschoft te zijn. Volkomen terecht dat die gasten helemaal over de zeik gaan en alle oude 'DPC conspiracy' verhalen weer boven komen.

Bullshit dus. Ik denk dat de huidige 'commotie' op TA meer te maken heeft met het feit dat ze keihard verliezen dan met 'onbeschoft' gedrag van DPC-ers.
Ik ben het wel eens met ze eens geweest, nl toen er écht lame opmerkingen van wat DPC newsies geplaatst werden, maar dat gebeurt al tijden niet meer, dus ik vind dat ze niet zo moeten zeuren.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Verwijderd

ik vind dit best wel triest! ik bedoel...tuurlijk moet dpc op 1 komen, maar laten we het wel leuk houden!

Verwijderd

Ik schrijf ook wel eens een stukje op het AT-forum.
Ik hou het volgens mij altijd netjes en ben me er pas mee gaan bemoeien toen een vriend van me mailde dat ik op hun forum genoemd werd.
Ik zie niet echt een probleem behalve dat je er rekening mee moet houden dat amerikanen niet echt veel gevoel voor humor hebben, in ieder geval niet zoals wij.
Je moet ze niet gaan lopen fokken ze snappen niet dat het voor ons slechts een geintje is, zij nemen het te serieus.
En ik vind dat als je in iemand anders zijn huis op bezoek komt dat je met diegene zijn gewoontes en gevoelens rekening moet houden.

Verwijderd

ik vind het nog steeds het beste plan om als DPC-er zijnde gewoon NIET op het TA-forum te posten
Kop houwen dus tenzij je wat te vragen hebt over Distributed Computing

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:17
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ik wordt hier zo schijtziek van, dat ik overweeg om over te lopen naar TA!!!

De reaktie op TA is ietwat overdreven, maar ja ik zou ook helemaal schijtziek worden van een stelletje pubers die zich gewoon vervelen dus.
Ik vraag me af wat de 'gemiddelde'leeftijd is van deze DPC-types die kennelijk zo'n saai leven hebben dat ze dit soort dingen bedenken!!! Get a life!!!
Werk aan het HELE DPC team of rot anders gewoon op !!! Onbenul, een ander woord is er niet voor[/quote]Euh
Profile van mafmeisje:

Aantal posts: 10
Gem. aantal posts/dag: 1

Weet jij wel waar je het over hebt?
Ik vind dat je zwaar overdreven reageert.
Beetje irritant zelfs.
Je doet je nick wel waar aan.

Verwijderd

Beste mensen, als jullie het Marieke gewoon ff uitleggen, met misschien wat historie over AT vs. DPC zal ze het beter kunnen bevatten.
Om nu op haar te gaan zeiken, jullie eigen DPC-genootje, da's nie goed.
Voor de rest, ga door met deze AT-DPC soap, is altijd leuk om te lezen waar het heengaat, terwijl 't nergens heengaat :)

• Red devil
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 16:02 schreef erwinbrand het volgende:
Beste mensen, als jullie het Marieke gewoon ff uitleggen, met misschien wat historie over AT vs. DPC zal ze het beter kunnen bevatten.
Om nu op haar te gaan zeiken, jullie eigen DPC-genootje, da's nie goed.
Voor de rest, ga door met deze AT-DPC soap, is altijd leuk om te lezen waar het heengaat, terwijl 't nergens heengaat :)[/quote]Nou, ze doet lijken dat ze goed weet waar ze het over heeft. En eigenlijk geeft ze op ons af, dat wij op haar terugplassen is niet meer dan normaal.

Verwijderd

Ik snap al niet eens waar het over gaat. Het AT forum lezen vind ik al 1 ding, erop reageren is 2

Ik lees het eigenlijk nooit, want DPC kan gemakkelijk van zijn eigen kracht uitgaan...

Ik vind het niet boeiend
Daar komt nog eens bij dat het idee opzich denk ik al niet werkt, want ze worden het toch niet eens (denk ik) want je begint een eigen subteam om je eigen naam uit te draaien en niet die van iemand anders, dus er moet een bepaalde binding zijn denk ik

• Frenzy
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Daar komt nog eens bij dat het idee opzich denk ik al niet werkt, want ze worden het toch niet eens (denk ik) want je begint een eigen subteam om je eigen naam uit te draaien en niet die van iemand anders, dus er moet een bepaalde binding zijn denk ik[/quote]Ik begrijp hier helemaal niks van. Wat probeer je nou te zeggen?

Verwijderd

Topicstarter
pff sorry hoor, ik vond het gewoon weer een s 'weer van hetzelfde op AT , maar ik werd echt ff NAAR ervan vanwege die toestand. Ik vind overigens dat ze op TA inderdaad erg lange tenen hebben en daarom de suggestie van iemand op deze topic om maar gewoon niks meer te posten bij TA misschien wel het beste is. Los van hun vermeende frustraties inderdaad.

Hoeveel replies en/of topics ik heb gedaan doet zo-wie-zo niet ter zake (alsof het # topics/replies je kwaliteit afmeet, zeker een statsgek? hahahahaa) want dat doe ik inderdaad pas sinds kort terwijl ik alles tot in groot detail al héél lang volg!! Maar dat wisten jullie natuurlijk niet.

verder vind ik het wel erg leuk dat ik niet helemaal afgemaakt wordt (beetje maar) terwijl ik toch een beetje lullig was. Eerlijk gezegd was ik gewoon te lui om uit te weiden over mijn gedachtes en ik ben erg blij dat ik hier toch weer kennelijke geestverwanten heb gevonden. Okee ik zal niet meer de 'moraalridder'uithangen , want zo komt het natuurlijk ook over als niemand je kent ( ik VOEL en BEN wel al tijden DPC-er, maar dat wisten jullie niet).

Ik doe mijn naam eer aan, ook al denk je dat ik echt niet goed bij mijn hoofd ben, dan zeg ik alleen maar: gelukkig maar!!!

P.S. ik noem geen namen, 'wie de schoen past, trekke hem aan' en ik hou er zo-wie-zo niet van om op persoonlijke titel door te gaan. Ik vind het eigenlijk wel leuk zo!!!

• Ropniko
  • Laatst online: 31-03-2021
Hmmz zullen we allemaal weer vredig met elkaar om gaan???? Dit helpt ook nie.. eigenlijk zouden we een manier moeten vinden om newbies op het AT forum op de een of andere manier moeten demotiveren om daar te posten.. dan zijn er een hoop problemen opgelost..

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• Frenzy
Mooh

• 0rbit
Ik ga nog steeds forellen vangen met DanC ! :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 02:33 schreef Mr_Atheist het volgende:
Maak je niet dik, mens! :)[/quote]Nee, dat doe ik wel...

Euhm... never mind..

Hoezo Mafmeisje ?? wil je liever WEL afgemaakt worden dan ?? Dat je je er zo over verbaast ? :)

Wolvie

PS Hoe oud ben je ??

• 0rbit
LOL

Dat was wel de meest onomzichtige versierpoging ooit... haha :)

Verwijderd

Topicstarter
Hahahahaaaaa!!! Ik sta in de stats van de leeftijdstopic hoor!!! En het staat in mijn profile.
Afmaken? Nee mafmaken is veel leuker!!!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 10:16
Red Devil: Ik vind absoluut niet dat DPC-ers niet op het AT forum 'mogen' posten. Waar ik het _wel_ mee eens ben is dat je erg op moet passen wat je zegt. In de eerste plaats is het zo ongeveer _hun_ forum. Als je daar iets post gedraag je jezelf dus gewoon alsof je te gast bent.

Waar ze absoluut niet tegenkunnen zijn posts waarin (hoe subtiel ook) gehint wordt dat DPC beter is, of posts waarin de zoveelste 'crush TA' strategie ontvouwen wordt. Amerikanen hebben gewoon een heel ander gevoel voor humor (kijk maar naar het forellenmeppen, ik zie na 10 posts daar de humor niet meer van) dan wij hebben.

Maak gerust gebruik van de AT forums, maar hou een beetje rekening met de cultuurverschillen.

https://niels.nu

• Red devil
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 15:37 schreef Hydra het volgende:
Red Devil: Ik vind absoluut niet dat DPC-ers niet op het AT forum 'mogen' posten. Waar ik het _wel_ mee eens ben is dat je erg op moet passen wat je zegt. In de eerste plaats is het zo ongeveer _hun_ forum. Als je daar iets post gedraag je jezelf dus gewoon alsof je te gast bent.[/quote]Euh, voor wie houd jij mij aan? Ik heb nog nooit op hun forum gepost hoor. <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Waar ze absoluut niet tegenkunnen zijn posts waarin (hoe subtiel ook) gehint wordt dat DPC beter is, of posts waarin de zoveelste 'crush TA' strategie ontvouwen wordt. Amerikanen hebben gewoon een heel ander gevoel voor humor (kijk maar naar het forellenmeppen, ik zie na 10 posts daar de humor niet meer van) dan wij hebben.

Maak gerust gebruik van de AT forums, maar hou een beetje rekening met de cultuurverschillen.[/quote]Ik ben ook niet voor om zulke postings op TA forum te plaatsen maar in deze thread vond ik gewoon dat mafmeisje ongelooflijk overdreven reageerde. Dat is mijn mening. Punt.

Volgens mij ben je in de war met iemand anders, waarschijnlijk verandert dit het perspectief waarin je mij door deze draad plaatste. ;)

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 10:16
Sorry, ik zat niet op te letten, ik reageerde op de post van Aginor, boven de post waarin jij berichtte over de posting stats van mafmeisje.

https://niels.nu

Verwijderd

Hydra, eigelijk ben ik het helemaal met je eens, maar elke keer blijkt weer dat het uit de hand loopt. Dat is gewoon niet leuk meer!
daarbij hoeven er daar ook maar een paar aangebrande figuren rond te lopen en het is mis; dan hoeft het nog geeneens aan een DPC-er te liggen (ihmo is dat wel meestal het geval)

Maar dat er ook iets moois uit kan bloeien blijkt maar weer uit Mr_Atheist en DanC ;)
(als wij de sleutel vinden, ga je dan daar vissen? of komt ie hierheen?)
Pagina: 1