Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

GPRS + Dutchtone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ha,

weet iemand hoe de GPRS-kosten bij dutchtone geregeld zijn? gaat dat van je beltegoed af? of komt het er extra bij?

tnx bij voorbaad
:*)

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:15

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Volgens mij heeft D* nog helemaal geen ondersteuning voor GPRS...

of loop ik teveel achter :?
Wat ik wel weet is dat D* de plannen had om GPRS flat-fee aan te bieden. Oftewel voor een bepaald bedrag per maand onbeperkt GPRS-en... :9

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

Topicstarter
MrTinux schreef op 31 oktober 2002 @ 21:17:
Volgens mij heeft D* nog helemaal geen ondersteuning voor GPRS...

of loop ik teveel achter :?
Wat ik wel weet is dat D* de plannen had om GPRS flat-fee aan te bieden. Oftewel voor een bepaald bedrag per maand onbeperkt GPRS-en... :9
weet iemand anders hier meer van?

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 11:13

Millennium

Bug free !!!

Zover ik weet heeft D* nog steeds geen GPRS.....

Rampen bak 2004

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
GPRS wordt geintroduceerd begin 2003 met de rebranding naar Orange NL en introductie van de Orange SPV (Microsoft smartphone).

Afbeeldingslocatie: http://shop.orange.co.uk/imagedata/phones/orange_spv_lge.gif

Prijs is nog niet bekend, waarschijnlijk net als bij Orange Frankrijk en UK onbeperkt (flat-fee) voor het gebruik van Orange diensten. Paid content van andere aanbieders via GPRS wordt extra in rekening gebracht voor een vast bedrag per MB en gaat in mindering op je belbundel.

The future's bright, ..........

Verwijderd

Woei, in maart 2003 loopt mijn abo af, lijkt me wel koel om dan te verlengen met die smartphone :)

Begin dit jaar zeiden ze dat ze naar verwachting in september GPRS zouden ondersteunen, maar dat hebben ze later weer teruggenomen
Pagina: 1