Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Fans aan uit?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Joepho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

Topicstarter
Ik heb op mjn proc dus een coolermaster zitten

maar daarmee word ie nog rond de 67C dus da von ik een beetje warm
toen heb ik er 3 casefans bij gezet (1x80mm achter) (2x40 voor) alleen dat maakte een kabaal van hier tot tokio (mischien zelfs verder)
dus nu heb ik die voorste al los gehaald en nou is de temp nog steeds rond de 58 (een stuk beter dacht ik zo :d
mijn vraag is nu dus voor de achterste of ik daar een schakelaar tussen kan zetten en die dan ometten terwijl mijn computer aan staat?

als dit kan ga ik proberen iets te maken dat ik mijn fan op de compoort aansluit den dat er een stukje software draait en dat als die dan ziet dat de proc warmer dan bij 65 word dat ie die fan aan zet totdat ie weer op 58 staat :d

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:09
Probeer voor de grap eens Speedfan te downloaden :)

Verder raad ik je aan de faq & search eens te gebruiken ;)

//edit
Tip: zoeken op bay-bus / temp geregelde fans

//edit2
Speedfan werkt anders perfect met case-fans, tenzij je mamaplankje niet ondersteunt wordt. Zet er zelf ook mijn 2e radiator fan standaart mee uit :)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:50

Felyrion

goodgoan!

probeer alle fan's (behalve proc) eens op 5 of 7 volt te laten draaien. Dan is het geluid vaak al heel wat minder

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11 09:29
waarom worden al mijn topics gesloten en zo'n vraag die nog n00bisher is wel open gelaten :X :X :?

• Joepho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

Topicstarter
FragFrog schreef op 31 oktober 2002 @ 20:50:
Probeer voor de grap eens Speedfan te downloaden :)

Verder raad ik je aan de faq & search eens te gebruiken ;)
speedfan heb ik standaard op mijn pc alleen daar krijg ik heel moeilijk mijn case fan mee uit ;)

maar mijn vraag is hiermee nog niet beantwoord :'(

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Tussen elke fan kan je een schakelaar zetten.
Hoe? May the search be with you

iStockphoto

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 19:21

Silentpuma

To much mind...

(jarig!)
Das wel warm hoor, 67 graden!! :X

Je zou eens goed moeten nakijken of je heatsink wel goed op je proc zit! Of dat je misschien te weing airflow hebt, anders blijft de warme lucht circuleren.
Hoeveel fans zitten er nu in totaal IN je case die voor airflow zorgen?

Dit is trouwens meer een topic voor DOC... moderators? :)

Use the Search Luke...

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

DiLDoG schreef op 31 oktober 2002 @ 20:53:
waarom worden al mijn topics gesloten en zo'n vraag die nog n00bisher is wel open gelaten :X :X :?

Ik denk dat jij ff goed op je woorden moet gaan passen. Niet om het een of ander, maar jou replies vallen me wel de hele tijd op. Als je vind dat een topic dicht moet, dan meld je dan in Schop een Modje en ga je niet hier lopen mekkeren dat het niet snel genoeg gaat! :(

Topicstarter: Neem eens een kijkje in de Faq en probeer eens iets te vindn met de search, dan gaat het allemaal wel lukken! :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.