Toon posts:

Wat kan ik doen met 80NS mem

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 32 stuks 80 nS simmetjes liggen... ze zijn 8mb stuk en een paar 32mb stuk.. maar wat kan ik daar nog mee... Is het nog ergens zinvol voor? wand het werkt niet in een normale PC

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-08 22:43
hmm, beetje rare vraag (je weet toch wel wat je met geheugen kan doen? ;) )
maargoed :)
- verkopen
- zelf houden (antieke collectie over 50jaar :D )
- zelf gebruiken in een ouwe Pentium pc

Wat bedoel je met "normale" pc? je bedoelt dat deze niet passen in een SDRAM bankje

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Als het 80ns is: in een 486DX2-50 of 486SX25 stoppen.

Verwijderd

Topicstarter
dat laaste heb ik al geprobeerd... maar als ik ze in een Sim bankje douw past het niet... aangezien ze een kleinere inkeping hebben...

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:44
Je kunt er ook sleutelhangers van maken :)

En haal even die verschrikkelijke typfout uit je post :( ... daar word ik gewoon blind van ..... wand is niet met een 'd' maar met een 't' --> want

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
ThaWout schreef op 31 oktober 2002 @ 20:26:
Je kunt er ook sleutelhangers van maken :)

En haal even die verschrikkelijke typfout uit je post :( ... daar word ik gewoon blind van ..... wand is niet met een 'd' maar met een 't' --> want
offtopic:
Magic Wand --> Toverstaf ... welbekend in de Huiskamer ;)

Je kunt het nog voor een oude P1 of zo gebruiken, misschien dat je familie hebt die nog zo'n oude bak gebruiken ... of buurtbewoners.
Er is altijd wel iemand die nog zoiets kan gebruiken... zo'n oude servers met Smoothwall / FreeSCO / compacte echte linux distro kunnen dat altijd wel gebruiken.

Sleutelhanger is niet echt practisch :)

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
IK vind dit een beetje een vage vraag, waarvan je zelf al het antwoord kan geven.
Het is een beetje zoals deze vraag, Ik heb een velg voor een peugot 205, maar ik zelf heb er geen 1, wat kan ik er mee doen :?

Kijk, als je nou nog bedoelde, wat voor leuks kan ik er van maken etc of dat je iemand kent dien een oud systeem heeft met een omschrijving van het systeem, maar dus er niet zeker van bent of het werkt. Dan is het teminste nog een zinnige vraag!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
speed24 schreef op 31 oktober 2002 @ 20:40:
[...]

offtopic:
Magic Wand --> Toverstaf ... welbekend in de Huiskamer ;)

Je kunt het nog voor een oude P1 of zo gebruiken, misschien dat je familie hebt
Sleutelhanger is niet echt practisch :)
Ik denk dat het 30 pins is aangezien het 80ns is, gaat denk niet goedkomen in een pentium systeem :) ( ik kan het ook mis hebben hoor, maar ik d8 dat 80ns 72 pins niet bestond)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Overbodige topic imo.. Da's meer een persoonlijke kwestie: verkoop ze op www.marktplaats.nl of koop een oud mobo en speel er wat mee :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.