Toon posts:

[BreedBeeld] Gele vlek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik in mei dit jaar een breedbeeld gekocht van het merk Sony.
Nu heb ik al vanaf de eerste dag een gele vlek van links onder naar links boven.

Volgens het bedrijf waar ik hem vandaan heb is dat normaal bij breedbeeld dat je verkleuringen hebt die erg zichtbaarzijn als er wit in het beeld komt..
nu is het zo dat als de tv een hele dag heeft aangestaan dat het zelfs paars word.

Hoort dit nu wel bij breed beeld of is er toch iets mis met deze tv.?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:26

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

normaal? Bullshit.
teruggaan en een nieuwe eisen. Nu meteen, of anders morgen...

Wise enough to play the fool

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:28

remco_k

een cassettebandje was genoeg

... of haal even een magnetisch veld weg aan de linker(achter?) kant van de TV.
speaker, adapter, versterker, whatever is electric....

Staat er niets in de buurt van de TV... dan ben ik het eens met teacher... Bullshit, is echt niet normaal hoor!

Alles kan stuk.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 20:13:
Nu heb ik in mei dit jaar een breedbeeld gekocht van het merk Sony.
Nu heb ik al vanaf de eerste dag een gele vlek van links onder naar links boven.

Volgens het bedrijf waar ik hem vandaan heb is dat normaal bij breedbeeld dat je verkleuringen hebt die erg zichtbaarzijn als er wit in het beeld komt..
nu is het zo dat als de tv een hele dag heeft aangestaan dat het zelfs paars word.

Hoort dit nu wel bij breed beeld of is er toch iets mis met deze tv.?
Alles behalve normaal, betekent dat de buis opnieuw uitgelijnd moet worden, of een nieuwe buis, heb je niet iets wat een magnetisch veld veroorzaakt dicht bij je tv staan ?

En het is volledige bs. dat bb-tv's verkleuren, ik weet niet wie je die onzin heeft geprobeerd wijs te maken, maar ik zou een reparatie of een nieuw toestel vragen.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• bibroni
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2024
Heb ik ook gehad met mijn Philips breedbeeld (maar dan aan de rechterkant). Ik moet zeggen dat het heeeeeel iritant is als er net winterspelen bezig zijn.. 8)7
Na veel aandringen zijn ze hem op komen halen, hij is nagekeken maar ze zeggen dat ze niets hebben kunnen vinden. Alleen is het probleem nu wel verholpen :? .
Inderdaad terug brengen want dit hoort niet.
Succes

[ Voor 0% gewijzigd door bibroni op 01-11-2002 09:40 . Reden: tik foutjesssssss ]

There's no point in being grown up if you can't be childish sometimes.

Verwijderd

heb ik ook gehad met een breedbeeld (tot 2 keer toe van philips) en daar ben ik ook mee terug gegaan.
Zo'n verkoper zegt natuurlijk altijd dat het normaal is bij een breedbeeld en er een bepaald percentage t.v.'s dit heeft.Ik geef @$%# geen duizenden guldens uit om naar een paarse vlek te gaan kijken.
Omruilen en liefst meteen.........

Verwijderd

Topicstarter
er staat niks in de buurt wat magnetisch is. De verkoper is al langs geweest met een of ander apperaat maar dat hielp niet het zit echt in de tv

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 14:06
is een kutprobleem ja, heb ik ook!
[rml][ Breedbeeld TV] Veel voorkomende klachten![/rml]

maar vandaag een telefoontje gepleegd naar de leverancier en na een half jaar wordt het toestel omgewisseld. Is vooral een probleem bij volledig vlakke beeldbuizen dus ik heb gekozen voor een licht gebogen beeldbuis! Kreeg ik nog e400 op terug ook, dus dat is helemaal mooi meegenomen.

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 14:09
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 12:18:
er staat niks in de buurt wat magnetisch is. De verkoper is al langs geweest met een of ander apperaat maar dat hielp niet het zit echt in de tv
Neem dan gewoon een ander type of een ander merk. Is wel verrot, weet ik want je zal wel al een tijdje hebben lopen zoeken naar een goede tv...

Verwijderd

Topicstarter
Moriaty schreef op 01 november 2002 @ 13:06:
is een kutprobleem ja, heb ik ook!
[rml][ Breedbeeld TV] Veel voorkomende klachten![/rml]

maar vandaag een telefoontje gepleegd naar de leverancier en na een half jaar wordt het toestel omgewisseld. Is vooral een probleem bij volledig vlakke beeldbuizen dus ik heb gekozen voor een licht gebogen beeldbuis! Kreeg ik nog e400 op terug ook, dus dat is helemaal mooi meegenomen.
dit is inderdaad een plat scherm. de tv die ik heb is de wega van die reclame met dat robot hondje.

ik zal sony zelf wel eens bellen vandaag...
Pagina: 1