[S@H] Petitie teken

Pagina: 1
Acties:

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

Topicstarter
Einde aan cheaters? Teken de petitie en werk mee met de openbrief naar Berkley!

(Het nieuwsbericht op Inquirer)

Gekkie is a proud member of TheBenny!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:18

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Nr. 486

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Verwijderd

Done. tekenen mensen!

Verwijderd

Ik doe al lang niet meer aan Seti mee, maar toch ff wat geschreven (nick The1&Only).
Per ongeluk zelfs twee keer (dom dom, d8 dat eerste niet aan was gekomen omdat ik nieuwe berichten onderaan de lijst verwachtte), maar wel twee verschillende berichtjes

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-05 11:10

NBK

Weercam-Avatar

Ik weet niet hoe maar ik ben precies nummer 500!! :*) :Y)

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

Verwijderd

NBK schreef op 31 oktober 2002 @ 20:51:
Ik weet niet hoe maar ik ben precies nummer 500!! :*) :Y)

Waarschijnlijk door 499 anderen voor te laten gaan [/flauw]

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 20:52:

[...]

Waarschijnlijk door 499 anderen voor te laten gaan [/flauw]
Dat is iid een mogelijkheid......

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 16:31
Sorry, ik heb die petitie gezien en gelezen, maar ik weiger te buigen voor 1 omhooggevallen onnozelaar die al een jaar lang op zowat elk forum (en nu recent ook op een populaire portal) allerlei verdachtmakingen komt spuien met (blijkbaar) als enig doel anderen in discrediet te brengen of tenminste als enig resultaat dat de teamgeest verbrokkelt. :(
Blijkbaar hebben nog veel te weinig mensen door dat je je hoegenaamd niet kàn verdedigen tegen dergelijke aantijgingen. Er zullen altijd charlatans zijn die de sfeer komen verpesten met zo van die non-info. In marketing heet dit FUD (Fear, Uncertainty and Doubt), maw zaai twijfel en onzekerheid, en mik op de angst die mensen hebben voor het onbekende ... een beproefde methode. De enigste verdediging die efficient werkt is compleet negeren. Op usenet heet dit: "Don 't feed the trolls." !!

Verwijderd

Dat neemt niet weg dat de SETI@home crew simpelweg weigert om er naar te kijken. Als die gaan checken voor dubbele WUs ed, dan kunnen ze zeggen:
A - er is niet aan de hand
B - Sorry, jullie hebben gelijk
Nu wordt er niets gedaan, terwijl het heel makkelijk is dat wel te doen. Je kan je wél verdedigen.

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 16:31
S@H heeft in het verleden al wel accounts gechecked. Toen is gebleken dat dit enorm veel werk, tijd en resources vraagt. Die eeuwige herriestoker wéét dit !! en speelt daar nu handig :? op in ... en wij lopen met open ogen in zijn/haar val :|

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:29

Rannasha

Does not compute.

Allang gedaan natuurlijk... Als S@H alleen al wat actiever naar cheaters zou zoeken, dan zou dat veel cheaters afschrikken. Het huidige non-beleid tov cheating maakt het erg aantrekkelijk voor sommigen om te gaan cheaten...

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-03 12:59

Cow_tipping

On the run for D.B.!

533 : Cowtipping

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Verwijderd

574 : Silk_dude

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

Wolfje666

Shooter fanatic

611: Wolfje666 (wilde eigenlijk wachten tot 666 :P )

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 11:28
613 :)

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-05 00:24
618

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:59

Bjorker

Cadillacs rule!

387 :P

Nope

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-05 10:43
-9,76

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-04 08:28

Pyrus

Hardknock life

653 :)

LinkedIn

Verwijderd

signed:705

Verwijderd

714

• RoyalFlusher
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05-2025
Nou, aan dit bericht te zien hebben ze het serieus opgepakt:
http://setiathome.ssl.ber...ction=viewthread&num=4689

Eindelijk, jammer dat al die heisa er voor nodig was.

Division BrabanderT

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:29

Rannasha

Does not compute.

Yep, het gaat er hard aan toe... S@NL is voor 3,5 MWU aan cheater-accounts kwijt, ook bij de Duitsers en Fransen vallen rake klappen. Wat ik alleen verdacht vind is dat bij de Amerikanen (TLC) nog niets is gebeurd, maar dat zal wel weer een complottheorie van mij (en de rest van S@NL en S.G) zijn...

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Verwijderd

ColdRain schreef op 31 oktober 2002 @ 20:55:
Sorry, ik heb die petitie gezien en gelezen, maar ik weiger te buigen voor 1 omhooggevallen onnozelaar die al een jaar lang op zowat elk forum (en nu recent ook op een populaire portal) allerlei verdachtmakingen komt spuien met (blijkbaar) als enig doel anderen in discrediet te brengen of tenminste als enig resultaat dat de teamgeest verbrokkelt. :(
Blijkbaar hebben nog veel te weinig mensen door dat je je hoegenaamd niet kàn verdedigen tegen dergelijke aantijgingen. Er zullen altijd charlatans zijn die de sfeer komen verpesten met zo van die non-info. In marketing heet dit FUD (Fear, Uncertainty and Doubt), maw zaai twijfel en onzekerheid, en mik op de angst die mensen hebben voor het onbekende ... een beproefde methode. De enigste verdediging die efficient werkt is compleet negeren. Op usenet heet dit: "Don 't feed the trolls." !!
Ik sluit mij hierbij aan. Wat mij totaal niet aanspreekt in dat stukkie is dat hij een grens stelt. Als je duizend of meer WU's per dag doet ben je meteen een cheater. Dat er onderzoek wordt gedaan naar cheater is natuurlijk prima, maar je kan niet iemand verdacht gaan maken omdat die toevallig een hogere output heeft dan jij!!
Pagina: 1