Gekkie is a proud member of TheBenny!
Nr. 486
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Verwijderd
Ik doe al lang niet meer aan Seti mee, maar toch ff wat geschreven (nick The1&Only).
Per ongeluk zelfs twee keer (dom dom, d8 dat eerste niet aan was gekomen omdat ik nieuwe berichten onderaan de lijst verwachtte), maar wel twee verschillende berichtjes
Per ongeluk zelfs twee keer (dom dom, d8 dat eerste niet aan was gekomen omdat ik nieuwe berichten onderaan de lijst verwachtte), maar wel twee verschillende berichtjes
Dat is iid een mogelijkheid......Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 20:52:
[...]
Waarschijnlijk door 499 anderen voor te laten gaan [/flauw]
Sorry, ik heb die petitie gezien en gelezen, maar ik weiger te buigen voor 1 omhooggevallen onnozelaar die al een jaar lang op zowat elk forum (en nu recent ook op een populaire portal) allerlei verdachtmakingen komt spuien met (blijkbaar) als enig doel anderen in discrediet te brengen of tenminste als enig resultaat dat de teamgeest verbrokkelt. 
Blijkbaar hebben nog veel te weinig mensen door dat je je hoegenaamd niet kàn verdedigen tegen dergelijke aantijgingen. Er zullen altijd charlatans zijn die de sfeer komen verpesten met zo van die non-info. In marketing heet dit FUD (Fear, Uncertainty and Doubt), maw zaai twijfel en onzekerheid, en mik op de angst die mensen hebben voor het onbekende ... een beproefde methode. De enigste verdediging die efficient werkt is compleet negeren. Op usenet heet dit: "Don 't feed the trolls." !!
Blijkbaar hebben nog veel te weinig mensen door dat je je hoegenaamd niet kàn verdedigen tegen dergelijke aantijgingen. Er zullen altijd charlatans zijn die de sfeer komen verpesten met zo van die non-info. In marketing heet dit FUD (Fear, Uncertainty and Doubt), maw zaai twijfel en onzekerheid, en mik op de angst die mensen hebben voor het onbekende ... een beproefde methode. De enigste verdediging die efficient werkt is compleet negeren. Op usenet heet dit: "Don 't feed the trolls." !!
Verwijderd
Dat neemt niet weg dat de SETI@home crew simpelweg weigert om er naar te kijken. Als die gaan checken voor dubbele WUs ed, dan kunnen ze zeggen:
A - er is niet aan de hand
B - Sorry, jullie hebben gelijk
Nu wordt er niets gedaan, terwijl het heel makkelijk is dat wel te doen. Je kan je wél verdedigen.
A - er is niet aan de hand
B - Sorry, jullie hebben gelijk
Nu wordt er niets gedaan, terwijl het heel makkelijk is dat wel te doen. Je kan je wél verdedigen.
S@H heeft in het verleden al wel accounts gechecked. Toen is gebleken dat dit enorm veel werk, tijd en resources vraagt. Die eeuwige herriestoker wéét dit !! en speelt daar nu handig
op in ... en wij lopen met open ogen in zijn/haar val
Allang gedaan natuurlijk... Als S@H alleen al wat actiever naar cheaters zou zoeken, dan zou dat veel cheaters afschrikken. Het huidige non-beleid tov cheating maakt het erg aantrekkelijk voor sommigen om te gaan cheaten...
|| Vierkant voor Wiskunde ||
533 : Cowtipping
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
611: Wolfje666 (wilde eigenlijk wachten tot 666
)
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Nou, aan dit bericht te zien hebben ze het serieus opgepakt:
http://setiathome.ssl.ber...ction=viewthread&num=4689
Eindelijk, jammer dat al die heisa er voor nodig was.
http://setiathome.ssl.ber...ction=viewthread&num=4689
Eindelijk, jammer dat al die heisa er voor nodig was.
Division BrabanderT
Yep, het gaat er hard aan toe... S@NL is voor 3,5 MWU aan cheater-accounts kwijt, ook bij de Duitsers en Fransen vallen rake klappen. Wat ik alleen verdacht vind is dat bij de Amerikanen (TLC) nog niets is gebeurd, maar dat zal wel weer een complottheorie van mij (en de rest van S@NL en S.G) zijn...
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Ik sluit mij hierbij aan. Wat mij totaal niet aanspreekt in dat stukkie is dat hij een grens stelt. Als je duizend of meer WU's per dag doet ben je meteen een cheater. Dat er onderzoek wordt gedaan naar cheater is natuurlijk prima, maar je kan niet iemand verdacht gaan maken omdat die toevallig een hogere output heeft dan jij!!ColdRain schreef op 31 oktober 2002 @ 20:55:
Sorry, ik heb die petitie gezien en gelezen, maar ik weiger te buigen voor 1 omhooggevallen onnozelaar die al een jaar lang op zowat elk forum (en nu recent ook op een populaire portal) allerlei verdachtmakingen komt spuien met (blijkbaar) als enig doel anderen in discrediet te brengen of tenminste als enig resultaat dat de teamgeest verbrokkelt.
Pagina: 1