Betaald SMS versturen via PHP

Pagina: 1
Acties:

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Mijn vraag is eigenlijk simpel (de search gaf geen eenduidig antwoord):

Ik ga met een website voor mijn (studententennis)vereniging beginnen, en één van de functies moet worden dat met 1 druk op de knop alle mensen binnen een groep geSMSed worden (bijvoorbeeld als er een training uitvalt). Betalen per SMS is geen probleem.

Wie levert deze service op een betrouwbare manier en wat moet het ongeveer kosten? Alvast bedankt!

Geef mij maar een Warsteiner.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:27

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Knakker schreef op 31 oktober 2002 @ 19:58:
Mijn vraag is eigenlijk simpel (de search gaf geen eenduidig antwoord):

Ik ga met een website voor mijn (studententennis)vereniging beginnen, en één van de functies moet worden dat met 1 druk op de knop alle mensen binnen een groep geSMSed worden (bijvoorbeeld als er een training uitvalt). Betalen per SMS is geen probleem.

Wie levert deze service op een betrouwbare manier en wat moet het ongeveer kosten? Alvast bedankt!
^^ www.google.com =>> Group SMS Service ^^

heel makelijk als je bereid bent te betalen per sms dan is het zoeken helemaal niet moeilijk

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-08 10:29

franklin

denkt teveel...

kijk eens op www.deltica.com, mbv de documentatie klus je zo een bijpassend systeempje in elkaar

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 17:14
Als je de ontvangers wil/kunt laten betalen kun je via CMG Unwired Concepts gratis SMSjes sturen.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Bedankt voor de tip; Deltica kan dus in ieder geval.

Ik heb in ieder geval Vizzavi/Vodafone, O2 en HotSMS.nl gemaild; ik verwacht dat zij mij wel een gelijksoortige dienst kunnen leveren.

Geef mij maar een Warsteiner.

• KMK
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:28

KMK

http://www.hotsms.com/ daar een betaalde acoutn aanmaken en met hun samen werken

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

Pagina: 1