Toon posts:

Vraagje over matige prestaties GeForce2 Ti

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus al een half jaartje m'n huidige PC met daarin een GeForce2 Ti. Volgens mij een perfecte kaart die nog lang niet verouderd is en moeiteloos met de huidige games moet kunnen omgaan, toch?

Nu doe speel ik nooit games, tot voor kort, want sinds vandaag heb ik dus NFS II hot pursuit. Maar wat wil nu het geval; als ik de graphics instellingen in het spel gewoon op medium zet, of zelfs low dan nog hapert het beeld. Het is gewoon het constant blijven hangen van het beeld wat me irriteert en het is natuurlijk vooral als er veel andere wagens in beeld zijn en de omgeving wijds is.

Maar, dit hoort toch niet zo te gaan neem ik aan, met zo'n videokaart? Wat heb ik fout gedaan??? Ik heb net de laatste drivers gedownload, dus daar ligt het probleem ook niet.

Kan het iets te maken hebben met werkgeheugen? Dat is nu 512 mb, ook genoeg lijkt me.

Is er hier sprake van een fout van mij, of hoort het gewoon zo en heb ik maar te accepteren dat ie NFS II niet goed aankan? :?

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
NFS 6 HP2 is een zeer recent spel en vrij zwaar.... geforce 2 kun je beter gebruiken voor Quake 3 en UT

Edit: quake 3 en UT zijn dus games te spelen met maximale detail op een hoge resolutie met een geforce 2

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Ga eerst zelf op onderzoek uit. Bekijk een paar snelheidsvergelijkingen met recente kaarten etc.

En zoals Marv zegt: "NFS 6 HP2 is een zeer recent spel en vrij zwaar". Het kan dus best kloppen dat je Gf2 het niet meer trekt :)

Dit topic is gesloten.