Toon posts:

3210+karten+crashen=stuk+geen garantie=mooi klote!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus wezen Karten met mijn geliefde Nokia in mijn zak. Dat was dus dom. Maar nu mijn vraag: kan ik hem ergens (el cheapo) laten fixen? Bij Nokia constateerde men fysieke schade (duh!) en vloeistof schade (ehm...oh ja, een keer olie erop om laten donderen), dat feest ging dan ook mooi niet door. Hij moet NODIG worden gefixed, want AU! --> een loos doorlopend Libertel abonnement doet pijn in mijn portomonnaie! :(

Oh (P) ja (S). Het probleem is dat hij niet meer wil opladen.

Verwijderd

als ik jou was zou ik hem eens in een goed schoonmaak middel legge en hem dan heeeeeeeel goed later droge en het dan nog eens probere :) stuk is ie al dus je hebt nix te verlieze :P

Verwijderd

Meer pech kan je niet hebben

Verwijderd

nou en ... 3210 is toch een kak ding

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wat heb je er dan in vredesnaam allemaal mee uitgehaald?

Ik laat m'n telefoon zoiezo altijd aan de kant bij 't karten...

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 18:54 schreef normal888 het volgende:
nou en ... 3210 is toch een kak ding[/quote]Nee, een 3210 is een kleuterding. Te koop bij Bart Smit, dat zegt al genoeg. Maar goed.

Wat je gewoon moet doen, is lid zijn/worden van Club Nokia. Krijg je een lidmaatschapskaart, allerlei brute garanties op je phone, en je kunt hem altijd omruilen als-ie naar de brek is. Doen dus. www.club.nokia.com
Pagina: 1