Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[EL] Koelplaat aanbrengen op GF4 Hoe ??

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier een moeien aluminium koelplaat liggen die ik op maat heb gemaakt voor de chips op me gf4.

het probleem nu is beventiging. kan ik hem er gewoon op lijmen met hittebestendige lijm,

en midden op de chip wat artic silverIII.

of iemand beter idee.

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-11 11:09

Guldan

Thee-Nerd

tjah als je hem lijmt zit ie vast he.. dat zou je wel kunnen doen maar dan had je eigenlijk ook een manier moeten hebben om hem er weer af te krijgen..

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:21

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Ik zou Arctic adhesive gebruiken :) Je weet nooit hoe goed/slecht warmtebestendige lijm de warmte geleidt, terwijl arctic adhesive praktisch even goed is als arctic silver.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:53
Maar met Artic adhensive krijg je het er erg moeilijk weer af. Dat is het nadeel.
Bij een gf4 moet je maar even kijken of je dat aandurft/wilt

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Hittebestendige lijm is niet eens nodig.

Als de chips heter worden dan 50C is het al warm.
2 druppeltjes secondelijm en de rest AS.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

denk dat dat van resistor het beste idee is, gewoon erop rammen, en dan op een hoekje een druppeltje 1sec. lijm, als t los moet, effe shroevendraaiert pakken en de lijm wegkrabben

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 18:55:
ik heb hier een moeien aluminium koelplaat liggen die ik op maat heb gemaakt voor de chips op me gf4.

het probleem nu is beventiging. kan ik hem er gewoon op lijmen met hittebestendige lijm,

en midden op de chip wat artic silverIII.

of iemand beter idee.
Er zitten 6 gaten op een Gf4 ik zou eerst eens kijken of je ze daar op kan monteren met eventueel nylon schroefjes.
Deze methode is nog een beetje "forgiving", "als" het mis gaat .

• Jeanious
  • Laatst online: 02-01-2023
Als ik jou was zou ik ze monteren met een verwijderbare mogelijkheid, ik moet mijn Ti4400 nl weer "standaard" maken om in te kunnen ruilen voor een nieuwe (intern foutje, fan start niet meer op). dussszzz. Dit is een tip, je moet het echter zelf beslissen...

Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV

Verwijderd

Topicstarter
thx focks,

Verwijderd

focks? of bedoel je folks :>

• Silentpuma
  • Laatst online: 30-11 19:21

Silentpuma

To much mind...

(jarig!)
Ik zeg 1 ding: Tie-wraps rule! :7

Use the Search Luke...

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 18:41

klaaz

it's me!

Ik vraag me af of een (1) alu plaat voldoende is. Zeker als je de ventilator wil lozen. Ik heb er zo'n zallman op met aan beide zijden een heatsink, werkt perfect, maar je voelt wel dat het net voldoende is. Met andere woorden: hij wordt lekker warm.
Pagina: 1