Ik heb hier staan: een oude Pentium 100 met daarin een 1 GB Quantum HD. Nu heb ik van alles uitgehaald met de hardware (de HD komt uit een andere pc) en nu is er iets mis met de IDE-controllers. Onder apparaatbeheer staan deze (primaire en secundaire) controllers aangegeven met 'enkele fifo'. De boel werkt dus aanzienlijk trager, bovendien werkt mijn CD-romspeler niet meer.
Ik heb de hele boel al een paar keer verwijderd bij apparaatbeheer, weer opnieuw geïnstalleerd, maar zonder effect. Een vriend van me kende het probleem (dacht eerst dat het een virsu was, maar dat bleek na scannen niet zo te zijn), maar wist ook de oplossing niet meer.
Wat zou dit kunnen zijn? Oh ja, drivers in autoexec.bat en config.sys zijn uitgeschakeld.
Dus: iemand tips? Bedankt!
Ik heb de hele boel al een paar keer verwijderd bij apparaatbeheer, weer opnieuw geïnstalleerd, maar zonder effect. Een vriend van me kende het probleem (dacht eerst dat het een virsu was, maar dat bleek na scannen niet zo te zijn), maar wist ook de oplossing niet meer.
Wat zou dit kunnen zijn? Oh ja, drivers in autoexec.bat en config.sys zijn uitgeschakeld.
Dus: iemand tips? Bedankt!