En dat is nou juist het probleem, ik kan daar veranderen wat ik wil maar UT2003 maakt er gewoon weer Red Team van zodra ik een potje opstart.DataBeest schreef op 31 oktober 2002 @ 18:32:
In je option menu, Player options, daar Preferred team op Blue zetten
Zoiets eenvoudigs zie ik echt niet over het hoofd...
- andere skin kiezen? 
- UT2k3 herinstalleren?
en anders gewoon met red spelen
- UT2k3 herinstalleren?
en anders gewoon met red spelen
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Da's een goeie, zal ik straks even proberen. Hopelijk onthoudt 'ie het ook zodat ik voortaan weer altijd in het blauwe team zit. Ik heb gewoon een hekel aan het rode team, dan heb ik continu het gevoel dat ik bij de "bad guys" zit ipv bij de "good guys"...MariahCareyLover schreef op 31 oktober 2002 @ 21:15:
TAB -> switchteam
Maar nu weer ff serieus: ben ik de enige met dit rare probleem?
ik ging ervanuit dat je dat al had geprobeert
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Het switchteam-commando werkt natuurlijk wel, maar ik moet het nu elke keer invoeren want UT2003 wil gewoonweg niet onthouden dat ik in het blauwe team wil. Het staat nu elke keer standaard op rood... arghh!!!
Kan dit niet in de user.ini veranderd worden dan
, ik zal het proberenb te onthouden en zal ff kijken of dat kan, moet haast wel
Ik heb zelf ook al in de ini's geneusd, ofwel ik zie iets over het hoofd ofwel UT2003 is erg eigenwijs en negeert het.Carel schreef op 01 november 2002 @ 12:48:
Kan dit niet in de user.ini veranderd worden dan, ik zal het proberenb te onthouden en zal ff kijken of dat kan, moet haast wel
Eeeuh, doe gewoon control f en typ blue of red in , heb je dat gedaan zowel in de user.ini als urealtournament.ini ?Wildfire schreef op 01 november 2002 @ 13:18:
[...]
Ik heb zelf ook al in de ini's geneusd, ofwel ik zie iets over het hoofd ofwel UT2003 is erg eigenwijs en negeert het.
Aha, ze hebben geen "red" of "blue" gebruikt in user.ini, maar een 0 of een 1.Carel schreef op 01 november 2002 @ 15:28:
[...]
Eeeuh, doe gewoon control f en typ blue of red in , heb je dat gedaan zowel in de user.ini als urealtournament.ini ?
In het begin van user.ini staat de variable "team". Zet deze op 0 voor het rode team en 1 voor het blauwe team...
Ik zit nu dus weer standaard in het blauwe team... hehe...
(raar dat ik die team-variable eerder over het hoofd heb gezien, maar ja het werkt nu weer goed dus waar maak ik me druk over
ik heb het probleem ook, al sinds de demo eigenlijk, elke keer zet ut hem terug, ik ben ondertussen gewend om met rood te spelen, maar ik het begin had ik echt lomp veel teamkill op mijn naam staan
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Hehe, dat je met de waarde true/false of 0/1 was mij ook dudelijk, maar ik d8 dat er zoiets zou staan als ""player team blue=False ofzoWildfire schreef op 01 november 2002 @ 15:45:
[...]
Aha, ze hebben geen "red" of "blue" gebruikt in user.ini, maar een 0 of een 1.
In het begin van user.ini staat de variable "team". Zet deze op 0 voor het rode team en 1 voor het blauwe team...
Ik zit nu dus weer standaard in het blauwe team... hehe...
(raar dat ik die team-variable eerder over het hoofd heb gezien, maar ja het werkt nu weer goed dus waar maak ik me druk over)
Pagina: 1