Toon posts:

[t68i met voda 180 abbo) WTF ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik ben alweer naar vodafone in leeuwarden geweest om te vrage hoe mijn status was bij het hoofdkantoor, want daar heb ik hem besteld. Krijg ik te horen dat mijn sim al is geactiveerd, maar de ericsson t68i komt nog niet, dus ik vraag, wanneer komt ie dan. Nou, dat kon wel 2 weken duren, wtf ? mijn abbo gaat in, ik krijg geen andere telefoon ff tijdelijk en nou moet ik waarschijnlijk 1 maanden wachten op dat ding terwijl ik al dok voor abbo, ik vind dit echt niet kunnen, miserabele service daar. Wie wacht nog meer op zijn t68i en heeft zijn abbo al lopen ??

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-08 23:25
Ik heb er sinds vandaag ook een, wel met abbo gelukkig!! maar welke heb je besteld, die standaard kleur of de mineral gray, De standaard zijn nl. leveringsproblemen mee hoorde ik vandaag. De verkoper zei dat dit nog wel enkele weken zou aanhouden. (heb et ff bij een andere shop gecheckt en die zij etzelfde! ) dus misschien dat daar et probleem ligt. En verder gewoon geld trug eisen door een door hun gemaakte fout!!

KnowYourBeans

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 18:23:
Hey, ik ben alweer naar vodafone in leeuwarden geweest om te vrage hoe mijn status was bij het hoofdkantoor, want daar heb ik hem besteld. Krijg ik te horen dat mijn sim al is geactiveerd, maar de ericsson t68i komt nog niet, dus ik vraag, wanneer komt ie dan. Nou, dat kon wel 2 weken duren, wtf ? mijn abbo gaat in, ik krijg geen andere telefoon ff tijdelijk en nou moet ik waarschijnlijk 1 maanden wachten op dat ding terwijl ik al dok voor abbo, ik vind dit echt niet kunnen, miserabele service daar. Wie wacht nog meer op zijn t68i en heeft zijn abbo al lopen ??
Dit zou niet zo moeten zijn. Ze mogen het pas activeren als zij het toestel hebben geleverd. Mochten ze dit toch hebben gedaan kun je het terug eisen of anders een leentoestel vragen inclusief je simkaart zodat je nu al gebruik van je abonnement kunt maken. Succes ermee :)

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-07 09:03

x-man

Proud newbie!

Oh ik had de ericsson t68i online besteld bij T for telecom.
Die mevrouw aan de telefoon (om mijn bestelling te verifieren) zei dat het niets uitmaakte, aangezien m'n 180 minuten toch blijven staan.
Ik wacht denk ik wel (hopelijk niet te lang), want heb nu toch m'n supercoole nokia 3210 met dutchtone preepay. YAY!

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Verwijderd

Heb mn telefoon al en het abbo gaat per 12dec in :P