Euroclix oplichterij?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.533 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zit al een tijdje bij Euroclix (mailtjes lezen voor geld) en krijg regelmatig mail. Maar in 90% van alle gevallen zijn dat mailtjes waar je geen geld voor krijgt.

Je hebt namelijk 2 soorten mailtjes: Eentje waar je Clix (geld) voor krijgt bij het lezen en als je op de aanbieding ingaat nog meer Clix, of mailtjes waar je geen geld krijgt voor het lezen, maar als je op de aanbieding in gaat een helelboel extra Clix krijgt.

Als je al die aanbiedingen onzin vindt, dan zijn die laatst genoemde soort mailtjes dus waardeloos, want daar krijg je alleen Clix als je op de aanbieding in gaat. En 90% van de mailtjes van Euroclix zijn dat soort mailtjes.

Ik vind dat oplichterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7765

Als je normaal niet geinteresseerd bent in het mailtje hoor je ook niet te klikken dat je het gelezen hebt, had je het al weg moeten gooien na het lezen van het subject.

Maar ik begrijp dat niemand dat doet :).

BTW, geef het gewoon op, geld verdienen met het lezen van emailtjes, op het web surfen of banners op je geocities site werkt niet...enige waar nog mee te verdienen valt is pr0n :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ze naaien je erbij, dat heb ik ook gezien.

Ze beginnen met een heleboel verdienmailtjes in het begin en als je net 5 euro onder het uitbetalingsminimum (Scrabble) zit dan sturen ze alleen nog maar mailtjes waarbij je verplicht abbo's meot nemen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Get a job! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:37
HAha ik wist niet dat dit soort dingen nog bestond
HEb hier ook oiot eens aan meegedaan, en aan die sms vordeeldingetjes. Tsjonge jonge wat zijn er toch een boel manieren om mensen voor de gek te houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Nou,... Ik was er ook mee bezig,...
Doe het al een hele tijd,...2 jaar ofzo,.... in het begin ging het inderdaad snel.
Ik heb de 1000 clix gehaald en kreeg netjes en zeer snel de 10 euro (was toen in guldens nog )

ik zit nu op 960 dus ik hou nog effe vol,....
Ik heb nog nooit wat besteld of iets dergelijks,...
Tis wel geduld hebben inderdaad, maar ze betalen je wel echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42791

Dit soort dingen staan ongetwijfeld uitgebreid in kleine letters beschreven in de voorwaarden. Overigens leert de ervaring dat je idd beter een baantje kan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

He, bestaat dat dan toch nog? :P
Ik deed hier ongeveer 2 jaar geleden aan mee, ik kreeg eerst vaak mail en ineens was het afgelopen, ja, ik kreeg van die loze troep waar je geen clix aan kon verdienen. :(

Nu krijg ik helemaal niets meer van ze, ik dacht eik dat ze failliet waren.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
het werkt nog steeds :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-06 07:30
Och zitten ook wel eens nuttige aanbiedingen tussen. Zoals een gratis boxershort (alleen verzendkosten van €3,95: niet veel voor ondergoed!), Lotto (wou toch al mee gaan doen, maar met extra clix's erbij is altijd mooi meegenomen) en nog wel een paar dingen. Soms ook wel nieuwsbrieven waar je dan minimaal 1 jaar lid van moet zijn; 1 extra spam email maakt ook niet uit op de 10-20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349

flamerx: ja, en die gaan met een Rule ongezien de mailbox weer uit :D
ik zal eens kijken op hoeveel ik nu zit (is al weer een tijdje geleden)

edit: 1245. De laatste 245 gingen heeeel langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-07 18:06
ik heb 10 euro gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Zeg dan nix :{

Ik doe het om gewoon eens te zien of je er ooit mee betaald krijgt.
Ik heb overigens een prima baan als netwerk- en applicatiebeheerder.

PS. Ik ben al meer dan 2 jaar lid ofzo en zit nog steeds niet aan de minimale betalingsgrens aan terwijl ik wel met gigantisch veel mailtjes word overspoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
Effe opgezocht:

24-10-2000 euro's op eigen bankrekening 1000 Uit te betalen Actienummer

toch 2 jaar geleden,
kzit nu op 940 btw,.....

[ Voor 0% gewijzigd door Mr_DD op 31-10-2002 20:10 . Reden: hmzzz beetje rare tekens gaf ie :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Ik heb hier ook ooit aan meegedaan en ben er toch wel (zo'n 1,5 jaar geleden) iets van € 20,-- rijker van geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39835

T is gewoon naaierij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:54
10 euro... dat is...

1 uur iemands pc fixen
1,33 uur werken in t algemeen
3 cds burnen en verpatsen

etc etc.

Je kunt veel makkelijker geld verdienen.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:02
Ik heb me een jaar geleden aangemeld bij Euroclix, ik dacht even snel geld verdienen.
Binnenkort kan ik mijn eerste 10 Euro laten overmaken....
Het gaat erg langzaam, en je ziet wel steeds reclame voorbijkomen.
Ik ga ook zeker stoppen binnenkort: ik heb wel wat beters te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Het lijkt me ook vrij logisch.
De bedrijven die het geld betalen maakt het echt niet uit je die emails van hun leest, maar of je wat van ze koopt. En ja, als ze allemaal klanten hebben die gewoon de mail ontvangen, amper doorlezen en wegdoen, valt daar ook moeilijk op te verdienen he.

Ik heb trouwens er een paar jaar geleden ook aan meegedaan. Zo te horen verdiende ik er toch wel wat sneller, aangezien ik wel gewoon voor elke email betaald kreeg.
Maar alsnog duurde het 1 jaar, voor 10 euro :X

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30890

Het werkt niet omdat slapend rijk worden niet bestaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Niet online
Anoniem: 30890 schreef op 31 oktober 2002 @ 21:11:
Het werkt niet omdat slapend rijk worden niet bestaat. :)
+1 inzichtvol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

ik heb ooit met kliks.nl banners op me site geplaatst. (in de tijd van guldens) had ik bijna 25 gulden (dan krijg je dus uitbetaald) en toen kwam de euro. kliks.nl vond omrekenen niet zo moeilijk en vond dat je dan maar 25 euro moest hebben leuk is dat na bijna 1 jaar banners op een site. Ik heb het stopgezet met een mailtje naar hun en nooit meer wat van me geld gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vurabes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05 12:10

Vurabes

Homo Sapiens Informaticus

Ik ben er ook al een tijdje lid van. Vroeger kreeg je bij ieder mailtje geld. Nu alleen nog maar bij een op de 10 ongeveer. Ze hebben me al een keer 10 euro uitbetaald en dat ging goed. Ik heb nu weer bijna 25 euro bij elkaar. Ik ga er daarna mee stoppen omdat je te weinig krijgt in verhouding tot het aantal mailtjes.

On a clear day you can C#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

-1 jammer, ik had er zo graag rijk van willen worden. ;(
Ach, ik heb een baan en als dat niet genoeg is dan zet ik wel een zielig verhaal in de krant zodat iedereen geld gaat doneren. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 16:47

AMDFreak

Intel is zo..

als je ut 1 maal hebt uitbetaald gekrijgen (na 1 a 2 jaar sparen.) ben ik er maar mee gekapt..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

MMm, ff kijken.
wow, ik nog wel 3000 clix staan. Das toch weer 3000 Clix = 35 euro. :)
Ik breng nu nog steeds leden aan via een website die al een poos offline is. :?
Ff verzilveren dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 22:20
vroeger kreeg je voor elk mailtje 10 clix. Ik heb toen nog is 10 euro verdient :+

Nu krijg je alleen clix als je proefabbonementen aflsuit :|

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Euroclix is inderdaad oplichterij. Ik heb mijn clix nooit uitbetaald gekregen terwijl ze wel van mijn clix-aantal werden afgeschreven toen ik daar de opdracht voor gaf. Na 20 mailtjes te hebben gestuurd kreeg ik een mailtje terug dat ze dat wel zouden hebben betaald (niet dus)

Misschien had ik pech, ik weet het niet maar ik vind het oplichterij :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:11
ik heb wel ooit 10 euro uitgebetaald gekregen, dus dat valt wel mee, denk geval vette pech :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Euroclick (Motioncontainer) is al een half jaar failliet en de aanbiedingen die je nu ziet zijn pay per results van o.a. Netdirect, Tradedoubler en Result Online.

Het gehele bestand is doorverkocht aan Claritas (DM tak VNU) en die houdt het bestand 'actief' omdat je nou eenmaal voor een 'bewezen' actief bestand in de DM meer geld krijgt dan voor een inactief bestand.

En zolang jullie dus blijven klikken kunnen zij zeggen dat ze een actief opt-in (betekent dat je ermee ingestemd hebt om ads te ontvangen) emailbestand aanbieden aan de direct writers zoals Achmea e.d..... ze weten ALLES van en het mooiste is... je werkt er zelf aan mee :)

Jullie werken dus eigenlijk mee aan het instand houden van een lijk ;)

* yared was ooit de eigenaar van www.geldsurf.nl ism gratiz.nl, en tja, dan verdien je wel centen als je in een maandje tijd 23.000 nieuwe referals krijgt.

Ik doe niet meer mee aan die onzin, want die onzin is deel schuldig aan het instorten van de online marketing en advertentie branche. Opeens wou iedereen pay per result en niet meer betalen voor exposure.... moet je eens tegen RTL4 zeggen dat je alleen wilt afrekenen op het aantal mensen wat naar aanleiding van tv spot in je winkel wat koopt |:(

Het enige wat nog loopt is smsprofit.nl, maar in tegenstelling tot de naam heb ik alleen nog maar mailtjes gezien en nog nooit een smsje. Ik pak daar nu ong. 40 euro per maand en om de maand krijg ik het automatisch gestort. 480 euro per jaar en ik hoeft er niks voor te doen... allemaal moeite die ik gedaan heb in het verleden.
Raad je aan er niet aan te beginnen, tis allemaal meuk!

edit/

copy/paste smsprofit
LEDEN GEDEELTE

Aangebrachte leden
Niveau 1 - 1
Niveau 2 - 3
Niveau 3 - 17857
Niveau 4 - 3958
Niveau 5 - 758

Op nivo twee heb ik dus die eigenaar van gratiz.nl zitten, en toen ging het hard.
De truuk was dat we continue onder elkaar gingen zitten, het werd vaak zelfs verdeeld onder mekaar, zo van nu mag ik eens bovenaan in de tree.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6663

ik heb ook ooit 10 euro gestort gekregen
ik wacht gewoon lekker tot dat ik weer op de 1000 zit,

een linkie klikken en dan geld verdienen

en dan nog zeuren over oplichterij, nee hoor, ik wacht geduldig, en krijg netjes me centen als ik laat verzilveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

P5ycho schreef op 31 oktober 2002 @ 20:15:
[...]

10 euro... dat is...

1 uur iemands pc fixen
1,33 uur werken in t algemeen
3 cds burnen en verpatsen

etc etc.

Je kunt veel makkelijker geld verdienen.
1 uur :? Ik vraag altijd 25 euro per uur, en krijg het ook :) dus voor mij nog geen half uur werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07 15:36
Het is inderdaad zo dat het een beetje oplichterij is. Ze gaan je lekker maken met 'leesmail' en op een gegeven moment doen ze dat niet meer. Maar wat iemand al zei: soms zitten er best wel leuke aanbiedingen bij. Zoals die boxer bijvoorbeeld; heb ik besteld en binnen 2 weken in huis... Ik blijf nog wel ff lid...
Owja: ook al bestel ik niks, ik klik altijd op 'ja'. Denk zelf niet dat het werkt, maar proberen kan je altijd :)

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05 16:01
Anoniem: 55212 schreef op 31 oktober 2002 @ 21:48:
ik heb ooit met kliks.nl banners op me site geplaatst. (in de tijd van guldens) had ik bijna 25 gulden (dan krijg je dus uitbetaald) en toen kwam de euro. kliks.nl vond omrekenen niet zo moeilijk en vond dat je dan maar 25 euro moest hebben leuk is dat na bijna 1 jaar banners op een site. Ik heb het stopgezet met een mailtje naar hun en nooit meer wat van me geld gezien
Ben je echt zo dom ???
Wat wil je nou liever 25 gulden of euro ???

8)7 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-06 07:30
Weezer-DC schreef op 31 oktober 2002 @ 23:00:
[...]

Ben je echt zo dom ???

Sparen duurt echter even lang en als je bijna bij FL. 25,- bent ben je nog lang niet bij € 25,- (FL. 55,09) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 10:59
Ik heb bijna 1000 punten
snel verzilveren en dan heeeel snel unsubscriben!
van de 4 mails zit er 1 bij waar je 10 punten voor krijgt, vroeger was dat gewoon bij elke mail.

Ik ben 2x op een aanbieding gegaan.

Bij 1 moest ik zelf achter mijn punten aan mailen!!
Bij 2 heb ik nooit meer wat gehoord (Power Unlimited abbo)
terwijl ik echt geinteresseerd was!

Damn...940 punten :(
Schiet echt niet op zo.

Begin er maar niet aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Leest iemand eigenlijk wel wat anderen schrijven?
Er blijven mensen klagen over hun punten.. lees dit dan! [quote]
brommer V2.0

[yared is aanwezig op het forum] Door yared - Thursday 31 October 2002 22:20 [Edit message] [View profile]
[www.tweakers.net/gallery/48459] [119855]
Euroclick (Motioncontainer) is al een half jaar failliet en de aanbiedingen die je nu ziet zijn pay per results van o.a. Netdirect, Tradedoubler en Result Online.

Het gehele bestand is doorverkocht aan Claritas (DM tak VNU) en die houdt het bestand 'actief' omdat je nou eenmaal voor een 'bewezen' actief bestand in de DM meer geld krijgt dan voor een inactief bestand.

En zolang jullie dus blijven klikken kunnen zij zeggen dat ze een actief opt-in (betekent dat je ermee ingestemd hebt om ads te ontvangen) emailbestand aanbieden aan de direct writers zoals Achmea e.d..... ze weten ALLES van en het mooiste is... je werkt er zelf aan mee

Jullie werken dus eigenlijk mee aan het instand houden van een lijk

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

Weezer-DC schreef op 31 oktober 2002 @ 23:00:
[...]

Ben je echt zo dom ???

als je het verhaal nou eens goed leest! ik kreeg uitbetaald ik als 25 gulden had, maar dat bedrag had ik dus bijna, totdat je 25 euro moest hebben (ong.55 gulden) en dan kreeg ik pas uitbetaalt, er klikten zo weinig mensen op me banners dat dat nog wel 2 jaar kon duren. lees volgende keer eerst goed voordat je een mening geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Laatst online: 05-07 18:07
Anoniem: 55212 schreef op 01 november 2002 @ 08:09:
[...]

als je het verhaal nou eens goed leest! ik kreeg uitbetaald ik als 25 gulden had, maar dat bedrag had ik dus bijna, totdat je 25 euro moest hebben (ong.55 gulden) en dan kreeg ik pas uitbetaalt, er klikten zo weinig mensen op me banners dat dat nog wel 2 jaar kon duren. lees volgende keer eerst goed voordat je een mening geeft...
Ik had um ook niet begrepen hoor, dus zo duidelijk was je niet. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:45

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik ben er al erg lang lid van.
2 keer 10 euro betaald gekregen. Ik lees die mailtjes meestal wel, soms staan er interessante dingen tussen (meestal vind ik het te duur.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30890

Waarom doen mensen er eigenlijk aan mee? Er zijn volgens mij toch wel makkelijkere manieren op geld te verdienen. Ik bedoel, je moet maanden sparen voor een paar euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
De enige die volgens mij nog werkt is porivo, die testen geloof ik websites. Daar kun je zo'n 5 euro in de maand mee verdienen door het op de achtergrond te laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1086131

Ja, het zijn oplichters 4x keren betalingen gehad. En later als je een grote bedrag wilt uitkeren schakelen ze je accountant uit en dan komen ze met lakse smoesjes. Spaar programma's zijn niet te vertrouwen.

Heb veel verhalen er over gehoord als er negatieve reviews worden geschreven worden deze verwijderen op websites, waar ze er voor worden betaald verwijderd oplichters zijn het. Ze willen gewoon niet betalen ten zij je iets koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:39

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 1086131 welkom op Tweakers.

Je hebt bij deze de award voor de grootste kick van deze eeuw binnengesleept. :P Dit topic is inmiddels 16 jaar oud en heeft niet echt veel relevantie meer en er komt dan ook een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.