Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies
Verwijderd
Open je surroundmixer, klik speaker, dan speakerselection, daar Livesurround...............eerst ff de moeite nemen om te lezen......
dacht je dat ik dat nog niet had gedaan??? HAHA zo dom ben ik ook weer niet. Hij staat nu op surround, maar ik kan toch echt niet geluiden "om me heen" laten bewegen in de "effects" afdeling van de surroundmixer! Dat hoort wel te kunnen toch?! Bij de "4 boxen" opstelling kan het wel, echter daar hoor ik dus geen reet als ik een "effect" achter mijn positie plaats...snap je??
Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies
wat bedoel je? De draden bedoel je?? ja volgens mij zitten die goed, want er komt wel geluid uit de achterste boxen...alleen geen surround dus het geluid wat je zou verwachten als je een effect achter je plaatst....dan komt er dus niks uit...
dus:
Boxensetup - rear geluid:
Live surround - normaal, effecten zijn niet naar de achterste speakers te verplaatsen
4 boxen - als ik een effect naar achter verplaats dan hoor ik in de achterste boxen nix.
dus:
Boxensetup - rear geluid:
Live surround - normaal, effecten zijn niet naar de achterste speakers te verplaatsen
4 boxen - als ik een effect naar achter verplaats dan hoor ik in de achterste boxen nix.
Verwijderd
Volgens mij ligt het aan : Tja wie ben ik
X de mixer setting staat er ook niks in de mix setting van het "luidsprekertje"verkeerd. Kijk alle settingen goed na.
X de polen vand e draden moeten wel "gelijk lopen" dus min min en plus plus. Wilt nogweleens helpen. Laat het ff weten hoe het afloopt.
X de mixer setting staat er ook niks in de mix setting van het "luidsprekertje"verkeerd. Kijk alle settingen goed na.
X de polen vand e draden moeten wel "gelijk lopen" dus min min en plus plus. Wilt nogweleens helpen. Laat het ff weten hoe het afloopt.
Verwijderd
Zet eens een muziekje aan, dan op 2speakers zetten en daarna op livesurround. Hoor je `t verschil al? Het lijkt of het gebied waar de muziek vandaan komt veel ruimer is. Surround is geen Pro logic, het geeft geen richting( voor/achter) maar een diepte of ruimte (hoe je dat ook wil noemen), door hetzelfde signaal een fractie later te herhalen en even breed te houden.
Als je 4speakers selecteerd, moet je wel de front en rear aansluitingen gebruiken. Anders hoor je of alleen voor, of alleen achter geluid, maar zo dom ben je niet, dus dat zal je wel weten
Als je 4speakers selecteerd, moet je wel de front en rear aansluitingen gebruiken. Anders hoor je of alleen voor, of alleen achter geluid, maar zo dom ben je niet, dus dat zal je wel weten
Nou ik snap het niet hoor..Als ik op die decoderbox van de DTT2500 op 4 speakers klik er vervolgens een geluid achter mij plaats dan hoor ik niks. Er is dan geen output van de speakers. Dat terwijl er wel geluid uit komt als ik hem op surround zet....iemand een idee?
Pagina: 1