[AMR] Modem installeren?

Pagina: 1
Acties:

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hallo,

Graag wil ik dus PCI poorten vrijmaken. Nu heb ik verzonnen het AMR poort op mijn ECS k7s5a te gebruiken, en zo een PCI poort vrij te krijgen door mijn etech 56k eruit te trekken. heb een AMR modempje op de kop getikt bij iemand die niet eens wist wat het was, en erin gezet. maar ja, wat voor drivers heeft zo'n ding nodig? hoe gaat het installen te werk?

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-08 17:16

Meneer aard

Porsche rulez!

drivers op de site van fabrikant modem :?. Hoe je het moet instal moet daar ook op staan, anders verwijs ik je door naar je site van je moederbord, vraagje welk type moederbord heb, van de sis chipset zit net op die site, staat er dit : -- ATX Form Factor
K7S5A V1.X (SiS 735 Chipset)

K7S5A V3.X (SiS 735 Chipset)

K7S6A (SiS 745 Chipset)

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
nou heb dus driver op ECS cd staan, maar die doet het niet.

Wat ik niet snap is, er zit dus een modem onboard. Dus moet je DAAR toch de driver voor installeren? of moet je ook voor de riser eentje installeren? for instance: als ik de AMR eruit haal, maar onboard modem wel 'enable' vraagt ie al om een driver. Maar als ik dan de standaard cd driver erop pleur met AMR erin, doet ie het niet! En zijn er verschillende types AMR modems? of zijn ze allemaal hetzelfde (heb er 3 :)) Deze komt van PCChips mobo, maar wel met SIS chipset...

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:35

RammY

Dát!

Als je ff wat meer spec van de modem geeft.... Ik had toen der tijd ook een AMR modem en je kunt gewoon drivers bij de fabrikant downloaden... Windows pakt hem waarschijnlijk als een PCI Communication Device... gewoon drivertjes zoeken en installen....

Kijk hier es bij
http://www.pcchips.com/driver.html

Found by GOOGLE

Deze advertentieplaats is te huur!