op deze site: http://www.snogard.de/cgi...products/COOL&2DWASSER03# ... staat een hele set van Innovatek aka Klax. Er staat verder niks bij van welke set het nu is. Basic, Advanced, Extreme etc.. etc..
Nou goed ik heb dus zelf even wat vergeleken en dan op gevoel bij XXLCases 'geshopped'... en kwam erachter dat dit de onderdelen zijn.
Klax Cool rev3.0 CPU waterkoeler
Maxxxpert radiator
EHEIM 1046 Pomp
EHEIM waterreservoir Aluminium
Siliconenslang 1 meter (tenminste, dat dacht ik dan..).
Maarre wat voor andere stuff zit erbij? Ik kan natuurlijk ook finaal mis zitten met mijn 'calculaties' enzo. Btw op het Hardwareforum van die winkel kwam ik niks wijzer over deze set. Ik ga er morgen heen, dus misschien dat ik die waterkoelingset meeneem. maar dan moet ik natuurlijk wel weten met welke Klax Set ik hem kan vergelijken (misschien dat ie hier goedkoper is?).
Nou bijvoorbaat dank
Nou goed ik heb dus zelf even wat vergeleken en dan op gevoel bij XXLCases 'geshopped'... en kwam erachter dat dit de onderdelen zijn.
Klax Cool rev3.0 CPU waterkoeler
Maxxxpert radiator
EHEIM 1046 Pomp
EHEIM waterreservoir Aluminium
Siliconenslang 1 meter (tenminste, dat dacht ik dan..).
Maarre wat voor andere stuff zit erbij? Ik kan natuurlijk ook finaal mis zitten met mijn 'calculaties' enzo. Btw op het Hardwareforum van die winkel kwam ik niks wijzer over deze set. Ik ga er morgen heen, dus misschien dat ik die waterkoelingset meeneem. maar dan moet ik natuurlijk wel weten met welke Klax Set ik hem kan vergelijken (misschien dat ie hier goedkoper is?).
Nou bijvoorbaat dank