[PHP-Plugin] Wat is het?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 23:18
Ik zag linkjes in de signatures van wat mensen naar een PHP Plugin. Ik heb twee linkjes gevonden, de één naar het bestandje, maar die geeft de fout dat de plugin niet voor mijn versie van IE is, en één naar een topic waar ook al niet al te veel uit duidelijk wordt. Ik heb gezocht met gewone en Omega search, maar er kwam niets nuttigs uit.

|HunterPro| in "Welke taal voor meeste interactie?"
http://www.xs4all.nl/~oisyn/files/phpplugin0.9b.exe

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Vraag het aan de persoon die het in hun sig hebben staan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:54

Pelle

🚴‍♂️

Met die PHP plugin kun je realtime communiceren tussen client en server via PHP. Het maken van een forum als bijvoorbeeld React wordt zo een piece of cake, aangezien de plugin het Forum object kent.

PHP:
1
2
3
$website = new Forum();
$website->build();
$website->output();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

Overigens is het configureren van de PHP plugin niet echt geweldig, gezien je ongelooflijk veel parameters op moet geven, maar zodra dit eenmaal gebeurd is, is het echt de moeite waard.

't Enige probleem is dat de back-end installer alleen nog maar in bepaalde IE versies werkt, en in Opera is hij buggy. Voor mozilla wordt hard gewerkt, en die versie wordt met een beetje mazzel nog open-source ook

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 18:48
Daar gaan we weer.

Wanneer is die PHP-plugin-plugin-library met online-search nou is af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
drm schreef op 31 oktober 2002 @ 17:30:
Overigens is het configureren van de PHP plugin niet echt geweldig, gezien je ongelooflijk veel parameters op moet geven, maar zodra dit eenmaal gebeurd is, is het echt de moeite waard.

't Enige probleem is dat de back-end installer alleen nog maar in bepaalde IE versies werkt, en in Opera is hij buggy. Voor mozilla wordt hard gewerkt, en die versie wordt met een beetje mazzel nog open-source ook
klopt, misschien dat ik daar nog eens een applicatie voor bouw, een soort php-backend-frontend wordt dat dan dus :P

[edit]
dat je dus via een duidelijke menustructuur al die compile-parameters kunt geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

d:)b zou heeel rielekst zijn, hunter... wordt alleen wel lastig met de cookies, denk ik :?

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
drm schreef op 31 oktober 2002 @ 17:37:
d:)b zou heeel rielekst zijn, hunter... wordt alleen wel lastig met de cookies, denk ik :?
mjah, maar ik denk dat ik via wat source-hacks daar wel doorheen kom... kwestie van wat integertjes variabel maken en dan moet je alles achterlangs kunnen invoeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Hmja, wat wil je.. 't is nog open source, dus voor niet-professionals wordt het al snel een moeilijke zaak om het even snel te installeren. Misschien slim om te wachten op de eerste echte public beta...

Trouwens, wat ook wel cool is is dat je serverside DHTML kunt schrijven.. zo kan je je script een request naar je pagina laten sturen, wat opgepakt wordt door die plugin. Zo kun je dus als bijvoorbeeld een record uit je database is gewijzigd, dit meteen op alle openstaande browsers dynamisch aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 23:18
Ik snap nog niet helemaal hoe dat dan werkt... Of eigenlijk helemaal niet... Gaat PHP dan over een socket-connectie allemaal shit uitvoeren op een andere bak ofzo?

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Pelle schreef op 31 oktober 2002 @ 17:41:
Hmja, wat wil je.. 't is nog open source, dus voor niet-professionals wordt het al snel een moeilijke zaak om het even snel te installeren. Misschien slim om te wachten op de eerste echte public beta...

Trouwens, wat ook wel cool is is dat je serverside DHTML kunt schrijven.. zo kan je je script een request naar je pagina laten sturen, wat opgepakt wordt door die plugin. Zo kun je dus als bijvoorbeeld een record uit je database is gewijzigd, dit meteen op alle openstaande browsers dynamisch aanpassen.
als je 'm tenminste compilet met --serverdhtml --allwindows, that is :)

maar omdat er zoooo extreem veel opties zijn ga ik daar dus een overzichtelijker iets voor maken, want dit is niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Oh, voor ik het vergeet: op irc://irc.tweakers.net/devschuur zitten ook een aantal mensen die mee devven in dit project.. daar kunnen ze je er vast wel meer over vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

Erg positief gedoe allemaal over een imho redelijk bagger stukje software... Ok het idee mag dan vrij uniek en complex zijn, maar zolang het zo buggy is als het nu is is het vrij nutteloos...

Tis meer een beetje een hype denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

crisp

Devver

Pixelated

Bosmonster schreef op 31 oktober 2002 @ 18:25:
Erg positief gedoe allemaal over een imho redelijk bagger stukje software... Ok het idee mag dan vrij uniek en complex zijn, maar zolang het zo buggy is als het nu is is het vrij nutteloos...

Tis meer een beetje een hype denk ik..
Dat valt toch reuze mee hoor; het duurt even voor je het aan de praat hebt, maar gisteren had ik even een DHTML menuutje nodig voor de GoT Tracker, en die had 'ie toch zo voor me gemaakt.
Ik moest nog wel even het een en ander aanpassen om het ook in Mozilla helemaal goed te krijgen, maar het heeft me zeker een uur tijd gescheelt! :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
crisp schreef op 31 oktober 2002 @ 23:35:
[...]

Dat valt toch reuze mee hoor; het duurt even voor je het aan de praat hebt, maar gisteren had ik even een DHTML menuutje nodig voor de GoT Tracker, en die had 'ie toch zo voor me gemaakt.
Ik moest nog wel even het een en ander aanpassen om het ook in Mozilla helemaal goed te krijgen, maar het heeft me zeker een uur tijd gescheelt! :)
kijk, en da's dan wel weer positief te noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Laatst online: 18-09 15:13
Wie had die patch nou liggen voor Intel-compatibility ?

't Wil niet op m'n P4... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05-2024

SAiKO

Grote Smurf

Het wil ook niet op mijn athlon tb :|
Pagina: 1