PhD i.o.
Verwijderd
zit hier misschien wat tussen?

heb ik een keer gemaakt toen ik me verveelde.. EPS files op aanvraag

hey je kan aan deze topicstarter vragen: [rml][ CM] Nieuwe Fangrill Designs !![/rml]
hij heeft een fanguard met dat zelfde logo gemaakt...

edit: plaatje aangepast
hij heeft een fanguard met dat zelfde logo gemaakt...

edit: plaatje aangepast
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
kun je mij de EPS file van de 8ste van boven en de 3de van links sturen ??Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 17:12:
zit hier misschien wat tussen?
[afbeelding]
Phant0m@triloxigen.nl
Verwijderd
Sure, komt eraan... Owja.. nog 1 ding: alleen voor je casemod gebruiken... copyright blijft eigendom van mij
die wil ik ook welPhant0m schreef op 31 oktober 2002 @ 17:29:
[...]
kun je mij de EPS file van de 8ste van boven en de 3de van links sturen ??
Phant0m@triloxigen.nl
barf at zeelandnet.nl & merci he
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Even voor alle andere users die zo'n logotje van DIGIBOY willen: Mail hem even, niet hier posten.
muchas gracias, kzag het net pas
was ff eten
... edit .....
khep @Home mail en hotmail gechecked maar hij zit er niet bij. Kun je het mailen naar
jjtwagenaar@home.nl of bert_en_ernie007@hotmail.com
... edit .....
khep @Home mail en hotmail gechecked maar hij zit er niet bij. Kun je het mailen naar
jjtwagenaar@home.nl of bert_en_ernie007@hotmail.com
PhD i.o.
Volgens mij kan je meerendeel van die logo's niet gebruiken, omdat er opeens een stukje metaal daarvoor in de lucht moet blijven hangen.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Je kunt er een stuk plexi achter zetten he-Rob- schreef op 31 oktober 2002 @ 19:16:
Volgens mij kan je meerendeel van die logo's niet gebruiken, omdat er opeens een stukje metaal daarvoor in de lucht moet blijven hangen.
ssssst dat ging ik al doenVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 19:35:
En je kan ze natuurlijk ook op je case spuiten en uit plakfolie snijden (laten snijden)
of ik spuit deze erop:
https://tattooz.net/Modules/FreeFlash/Thumbs/flash16.gif
en anders de 8ste rij dan de 3de van links
overigens wordt me case matzwart en het figuur erop fluorood
Verwijderd
Mail mij ook robin @ internet-media.nl.nu tja wel 500kb max dus anders effe grote jpg maak ik er wel weer eps vanVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 19:35:
En je kan ze natuurlijk ook op je case spuiten en uit plakfolie snijden (laten snijden)
Verwijderd
Dus jullie weten het: mail me maar fff als je 1 van de designs wilt hebben... Geef daarbij fff aan welke je wilt hebben kolom 1/4, rij 1/14AcouSE schreef op 31 oktober 2002 @ 18:01:
Even voor alle andere users die zo'n logotje van DIGIBOY willen: Mail hem even, niet hier posten.
Ik maak een .EPS file van het logo dat je hebt uitgekozen...
maar kan iemand mij ff die SWIRL mailen
want daar ging de topic om
PhD i.o.
Pagina: 1