In de Audigy kun je 5 jacks en een firewire (?, het is SB..., dat is toch firewire?) pluggen. Ik gebruik alleen de groene + zwarte (voor naar mijn 4.1 set), die roze is voor een microfoon maar waar dienen die twee andere voor? Ik kan het nergens vinden en de kaart had geen doos dus ik weet het niet... en btw hoe noem je die dingen waar je je jackplugs insteekt? Ik blijf ze maar ports noemen bij gebrek aan beter maar dat is natuurlijk niet goed..
RTFM. Zal topch wel in de handleiding staan zeker? en anders moet je die van SB kunnen downen. Suc6
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Er zijn nog 2 poorten, 1 (blauw) voor 5.1 systemen, en daarnaast nog een digitale uitgang.
Hoe ze officieel heten weet ik ook niet
Edit: ff gespiekt:
Oranje = digitaal
Er staat bij mij digital bijgeschreven bij die oranje...
Oranje = digitaal
@The_Eagle: sorry, ik heb geen FM, dus ik kan hem ook niet readen..
@Jaded: ok thanx, wat kan ik op die digital output dan allemaal aansluiten (ben beetje n00b nog, maar hoop het allemaal snel te weten
)
@Jaded: ok thanx, wat kan ik op die digital output dan allemaal aansluiten (ben beetje n00b nog, maar hoop het allemaal snel te weten
Goede topictitel!
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Yup, hoewel hij niet 100% compatible is, wel 99.9%Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 16:58:
het is SB..., dat is toch firewire?
Human Bobby
Verwijderd
Klopt toch niet helemaal. Er zitten 3 speakeruitgangen op de kaart, 1 line-in (AUX) en 1 mic-in (microfoon). De 3 speakeruitgangen zijn groen (linksvoor en rechtsvoor), zwart (linksachter en rechtsachter), en oranje/geel (middenvoor en subwoofer). Die oranje kan ook worden gebruikt als digitale uitgang naar bijvoorbeeld een digitale speakerset zoals de Inspire5.1 5700 van Creative.Jaded schreef op 31 oktober 2002 @ 17:01:
Er zijn nog 2 poorten, 1 (blauw) voor 5.1 systemen, en daarnaast nog een digitale uitgang.
Oranje = digitaal
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()