Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vodafone, Ben of dutchtone?

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ha,

weet iemand welke aanbieder ik moet kiezen: vodafone, ben of dutchtone...? welke is de beste...
op andere sites krijg ik allemaal vage info...

wie kan mij enigzins objectief informeren..?

owjah voor als jet wil weten: ik zoek een Panasonic GD-67 en ik dacht aan een euro of 15 per maand voor abonnement...

grote dank alvast!!

:*)

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-11 17:35

aKra

Intentionally left blank.

Ik heb zelf allemaal gehad, en ik vind tot nu toe Vodafone het beste omdat ik redelijk goed ontvangst heb, maar je moet eens vrienden in je omgeving vragen.

Intentionally left blank.

Verwijderd

Mijn Menig?
Uh... geen Dutchtone.
Wel Vodafone of Ben.
Heb zelf Ben, en Ben tevrede :D

Verwijderd

ik Ben ! Ben jij :-)
Ben zelf erg tevreden over Ben. okee toegeven ik heb nog een speciaal abbo omdat ik een van de eerste was, maar toch.
ben blijft volgens mij het goedkoopst

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:19
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 16:26:
ha,

weet iemand welke aanbieder ik moet kiezen: vodafone, ben of dutchtone...? welke is de beste...

owjah voor als jet wil weten: ik zoek een Panasonic GD-67 en ik dacht aan een euro of 15 per maand voor abonnement...

grote dank alvast!!

Tsja .. dan moet je in je omgeving kijken. Zelf woon ik tussen Rotterdam en Hoek van Holland in. Daar is het geen Ben. D* doet het goed bij mij in de buurt. Ik zou toch voor vodafone gaan. Duur, maar goede service, goed bereik enz.

• DJ Adidas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-10 20:30
Ik ben al weer ruim een jaar een trotse Vodaphone gebruiker. Nooit gezeur met betalen en overal toch een redelijk tot goede ontvangst. Ook als je een Vodaphone shop binnen komt staat daar personeel waar je tenminste iets aan hebt ipv. zo'n slome, verkoopgeile mafketel. :Z

Hiervoor heb ik 2 jaar BEN gehad, maar hun Administratieve manier van werken zorgden er bij mij regelmatig voor dat m'n rugharen (niet dat ik ze heb) recht overeind gingen staan.
Hun dekking is niet slecht, natuurlijk kan dat beter, maar over het algemeen ben je goed bereikbaar.

En dutchtone ... tja neem aan dat je toch wel enigsinds bereikbaar wilt kunnen zijn. Bereikbaarheid daarvan is gewoon bar en bar slecht.

Mijn advies is dus Vodaphone (oude Libertel). :)

En nee ik heb geen aandelen Vodaphone ... (wel KPN :7 )

B. Gates said: "640 should be enough for everyone." I think he meant 640 PB ;-)

Verwijderd

Topicstarter
Maeslant schreef op 31 oktober 2002 @ 16:34:
[...]

Tsja .. dan moet je in je omgeving kijken. Zelf woon ik tussen Rotterdam en Hoek van Holland in. Daar is het geen Ben. D* doet het goed bij mij in de buurt. Ik zou toch voor vodafone gaan. Duur, maar goede service, goed bereik enz.
-
Zeeland. Niet teveel geïnvesteerd zeggen ze, maar ook nie veel mensen...

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
vodafone is heeel goed, goed netwerk en heeel erg goede(snel en gratis) helpdesk

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Waarom staat KPN niet op je lijstje?

Verwijderd

Topicstarter
ik vind de abbo's van kpn net wat duur...ik weet wel dat ie goed is jah..

Verwijderd

En nee ik heb geen aandelen Vodaphone ... (wel KPN )
wees er maar blij mee :+

Verwijderd

Ik heb o2 (telford vroeger) Is ook wel ok

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat het vodafone wordt...tnx iedereen

Verwijderd

VodaFone, dit vindt ik altijd nog net iets beter bereik hebben dan Ben

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Keb sinds kort KPN _/-\o_

Maar ik had eerst Ben, was opzich wel redelijk ontvangst (Arnhem) Maar, als je een beetje richting de achterhoek ging werd het veel minder tot helemaal geen ontvangst meer :{ Maar dat was prepaid he, ik weet niet hoe het abo zit (kan dat verschillen :?)

Verwijderd

o2

Verwijderd

Topicstarter
owjah nog een vraagje...
bij een Vodafone 60 abo (2 jaar) krijg je dus 60 belminuten...kun je die ook voor sms gebruiken? of komt dat er bovenop...

bvd

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:55

_WgV_

It's a magical world!

Ik heb zelf al bijna 3 jaar Ben vrij en Ben er erg tevreden over! Ik denk dat je bij Ben meer korting krijgt op je toestel dan bij vodaphone en dutchtone!

#StopBurningStuff

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:55

_WgV_

It's a magical world!

da_rippah schreef op 31 oktober 2002 @ 16:47:
Keb sinds kort KPN _/-\o_

Maar ik had eerst Ben, was opzich wel redelijk ontvangst (Arnhem) Maar, als je een beetje richting de achterhoek ging werd het veel minder tot helemaal geen ontvangst meer :{ Maar dat was prepaid he, ik weet niet hoe het abo zit (kan dat verschillen :?)
Nee dat kan niet verschillen mits je hetzelfde toestel gebruikt natuurlijk! Er is van elke network operator maar 1 netwerk en die wordt dus voor alle verschillende abonnementen gebruikt!
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 16:51:
owjah nog een vraagje...
bij een Vodafone 60 abo (2 jaar) krijg je dus 60 belminuten...kun je die ook voor sms gebruiken? of komt dat er bovenop...

bvd
Ik weet niet of je die ook voor smsjes kan gebruiken maar dat lijkt me niet.
Ik denk dat het wel te vinden is op de website van vodafone :)

#StopBurningStuff

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:06
Dutchtone is qua dekking erg goed, alleen is de organisatie erachter waardeloos. Ben heb ik weinig positiefs over gehoord. Ik zou voor vodafone gaan, misschien wel wat duurder maar wel goed

edit:

Vodafone laat het allleen in bepaalde stukjes friesland wel eens afweten
Maar goed wie komt daar
:-)

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-10 01:05

Hironshy

Orooo!!!

Heeft er iemand ervaringen met O2 (goed bereik enz)? Want ik wil binnenkort de Samsung N500 halen, dit wordt mn eerste mobiel :P en ik wil natuurlijk geen miskoop doen.

Verwijderd

Topicstarter
_WgV_ schreef op 31 oktober 2002 @ 16:54:
[...]

Nee dat kan niet verschillen mits je hetzelfde toestel gebruikt natuurlijk! Er is van elke network operator maar 1 netwerk en die wordt dus voor alle verschillende abonnementen gebruikt!

[...]

Ik weet niet of je die ook voor smsjes kan gebruiken maar dat lijkt me niet.
Ik denk dat het wel te vinden is op de website van vodafone :)
--
bij welke aanbieder vallen smsjes wêl binnen je beltegoed??
weet iemand dat..

tnx

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:57
o² misschien? stond in de gids van de consumentenbond dat het behoorlijk goeie bang 4 the buck was...

WEBN & chill (@IBKR)

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 19:04
Ik heb dus totaal geen problemen gehad met D*, bel nu 2 jaar via een abbo, lekker goedkoop, niet overal bereik (binnen in mn betonnen school niet), maar verder heb ik overal waar ik kom bereik...

ook de service niets slechts over... alles is altijd zo geregeld... goede bereikbaarheid helpdesk etc etc

Sometimes you need to plan for coincidence

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
naja als prijs je niet uitmaakt; VodaFone. Volgens mij toch het beste bereik van de Nederlandse aanbieders, gevolgd door KPN. Heb zelf ook tijdje O2 gehad, is wat voordeliger in prijs, maar heeft ook redelijk goed bereik.

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 22:12
Hironshy schreef op 31 oktober 2002 @ 17:01:
Heeft er iemand ervaringen met O2 (goed bereik enz)? Want ik wil binnenkort de Samsung N500 halen, dit wordt mn eerste mobiel :P en ik wil natuurlijk geen miskoop doen.
In mijn omgeving heb ik goede ontvangst met O2.. Maar of dat in jouw omgeving ook het geval is :S

Je moet gewoon ff aan mensen in jouw omgeving vragen hoe zij O2 ervaren met onvangst ed.. :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 17:01:
[...]

--
bij welke aanbieder vallen smsjes wêl binnen je beltegoed??
weet iemand dat..

tnx
alleen bij D* ik heb met dezelfde abos in mn handen gestaan, k heb voor d* gekozen vanwege tegoed inclu smsjes :)

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:26
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 17:15:
[...]

alleen bij D* ik heb met dezelfde abos in mn handen gestaan, k heb voor d* gekozen vanwege tegoed inclu smsjes :)
Bull,

Via KPN heb je Hi Profile en daarbinnen kan je zelf kiezen waar je het aan opmaakt, dus of sms of bellen of beide. Als ik nu weer voor een abbo moest gaan, koos ik KPN, is soms goedkoper dan Vodafone.
Voorbeeld Vodafone240+50 sms=€40,-
Kpn Profile 40=€40,- hiervoor krijg je zeg maar 300 tikken, das dan 50 sms en 250 belmin, dus 10 min meer dan Vodafone, dus in principe iets goedkoper met ook nog eens het voordeel dat je kan varieren in gedrag, dus geen statisch gebeuren zoals Vodafone

no comment

Verwijderd

Vodafone all tha way ;) How are you? :D

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 20:19:
Vodafone all tha way ;) How are you? :D
kijk, nu kan ik eindelijk met jou praten!!! :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Klovan schreef op 31 oktober 2002 @ 17:11:
[...]

In mijn omgeving heb ik goede ontvangst met O2.. Maar of dat in jouw omgeving ook het geval is :S

Je moet gewoon ff aan mensen in jouw omgeving vragen hoe zij O2 ervaren met onvangst ed.. :+
Ik heb ook O2 sinds kort, en ben er zeer over te spreken. Ik had eerst helaas weinig bereik bij mij in huis, maar dat wordt steeds beter. Eigenlijk was dit de enige plek waar ik geen bereik had, en dat wordt nu dus steeds beter. Ik persoonlijk zie de toekomst van O2 wel redelijk rooskleurig in... naja iig denk ik dat ze op het juiste spoor zitten.

iRacing Profiel

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
tsjah, wat vind je het belangrijkst aan een mobiele telelcomprovider :?

perfecte (binnen)dekking: Vodafone
goedkoop bellen: BEN
alles uit één bundel, hoge kortingen: Dutchtone

Ik heb zelf alle drie deze netwerken inmiddels eens getest en moet zeggen dat ik weinig verschil in buitendekking merk. Vodafone heeft met haar GSM900 wel een betere penetratiegraad in gebouwen, dus je binnendekking is vaak wat beter. Dutchtone en BEN zijn echter later begonnen met het aanleggen van hun GSM netwerk en hebben nu al een beter bereik dan Vodafone en KPN in hun beginjaren en er wordt bij beide nog steeds veel geinvesteerd in het netwerk.

Qua kosten verschillen Vodafone en Dutchtone niet eens zo veel, BEN daarentegen is met haar abonnementen erg goedkoop. Voordeel van Dutchtone is dat alle kosten uit één bundel komen en dat je tussendoor rekeninginformatie kunt krijgen. Bij Vodafone is er tevens de mogelijkheid een sms bundel aan te schaffen bij je abo om goedkoper te kunnen sms-en. Meenemen van belminuten is bij Vodafone en BEN één maand, bij Dutchtone onbeperkt.

Toestelkortingen/cash deals zijn bij BEN en Vodafone alleen vaak nog maar interessant bij tweejarige abonnementen, waarbij BEN duidelijk hogere kortingen verstrekt. Dutchtone geeft alleen flinke kortingen op de forsere bellers (> Allin €30) met dan ook wel goed en vaak bij een éénjarig abonnement.

Zo dit waren wel weer enkele afwegingen, ik hoef je mijn voorkeur denk ik niet te vertellen :+ , maar belangrijk is om eens bij vrienden en familie te informeren welke provider zij hebben en hoe zij de dekking in jouw omgeving ervaren. Je kunt nog zo'n leuke aanbieding krijgen, maar als je een jaar (of twee) baalt dat je hem binnenshuis niet kunt gebruiken......

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:19
bij dutschtone vallen de smsjes in je bel BUNDEL en bij vodafone komen ze er los bij maar je kan voor 3,50 een abbo kopen voor 25 smsjes per maand = 0.14 per sms

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
oh ja over de Panasonic GD67 die is nu gratis bij een éénjarig €30 abonnement,
zie de Vitesse :? aanbiedingen op de Dutchtone site, www.dutchtone.nl

Afbeeldingslocatie: http://winkel.dutchtone.nl/Pictures/gd67_red_1.gif

-edit-

www.vivacom.nl

Panasonic GD67 i.c.m. 1-jarig allin €30 €1,19, geen aansluitkosten en 2 maanden gratis :9

-edit-

[ Voor 0% gewijzigd door koen op 31-10-2002 23:36 . Reden: kan altijd goekoper ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 16:51:
owjah nog een vraagje...

bvd
Smssjes vallen buiten je belminuten, wel kan je redelijk voordelig bundels afsluiten. Ik heb bijvoorbeeld een Vodafone 120 abbo met 25 smsjes, ik betaal 22euro, btw vrij :) >:) , dank je papa

Het bereik ben ik gewoon super tevreden mee, woon in een gehucht en daar is Ben vrij slecht. Enigste minpunt vindt ik dat je moet betalen voor een factuurspecificatie, en dus ook niet (gratis) kan zien hoeveel minuten je hebt verbruikt.

Verwijderd

Vodafone, ongetwijfeld. })

Verwijderd

Vodafone. (punt)

Verwijderd

Dutchtone = NEEEEE
Ben = Ja
Vodafone... hmm Ben is goedkoper.

Dus ja.. ligt aan je zelf Ben of Vodafone
ik zou zelf ben pakken. (heb ook Ben gepakt ;) en heb dutchtone gehad :( )

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-11 15:41
ik kan niet helemaal objectief mijn mening geven, want ik weet niet hoe het bij de andere providers zit, maar ik zou voor vodafone gaan, mits er goed bereik is de omgeving waar je het meest bent. aangezien de helpdesk daar wel goed is, en je ook geen rare dingen meemaakt met een rekening.

Verwijderd

Ben is toch degene die reclame maakt met: Wij zijn derde van Nederland ?
Met vijf aanbieders is derde van Nederland ook gelijk aan twee na laatst.... ;)

Ga voor Libertel. oeps sorry, Vodafone :)

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:21
waarom zijn er zoveel mensen tegen D*?? ik ben al 2,5 jaar abbonee, en ik moet zeggen de klanten service vindt ik echt mega goed!! alles wat ik wilde regelen was na 1 telefoontje per keer geregeld (opzeggen, verlengen, over zetten, ander abbo.) perfect gewoon! (is ook door de consumenten bond zeer goed gewaardeerd :) (niet dat dat waarde heeft :( ) ) verder heb ik bijna overal bereik, alleen in et schoolgebouw in de kelder tot nu toe niet (maarja das ook alleen maar beton :( ) In het buitenland ook altijd perfect bereik! zelfs in gehuchten zoals brabant en limburg kannik bellen :)
Plus dat D* onderdeel is van Orange en deze veel verbeteringen wil doorvoeren!!

I Rest My Case... (en nee ik ben geen PR man van D* :) slechts een tevreden klant )

tja...

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik heb aantal keer dubieuze rekeningen van Ben gehad en sindsdien nooit meer BEN, Dutchtone is goedkoop en heeft minder bereik dan Vodafon maar als je in randstad woont, dan moet het geen probleem zijn denk ik.
Ik ga morgen nokia 6510 met Dutchtone allin 30 zonder aansluitkost halen... voor 39 euro bij Monditel in Rotterdam. :)

Lucky Goldstar

Verwijderd

Voor mij een Vodafone, super!!!

• Abductor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-10 14:27
Heb Vodafone gehad, waarom? Vodafone is gewoon goed
daarna Dutchtone, waarom? Dutchtone was goedkoper dan Vodafone
nu Ben, waarom? Beste prijskwaliteit verhouding, dus beter én goedkoper dan Dutchtone

Verwijderd

vodafone, geen argumentatie nodig lijkt me

Verwijderd

Dutchtone...

• TeH_oNe
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-06-2024

TeH_oNe

YEAH RIGHT

ïk zie dat dutchtone afgezeken wordt.

Ik heb dutchtone en ben er zeer tevreden over in brabant en zeeland heeft dutchtone een zeer goede dekking.
ook het abbonement is no-nonsense gewoon 15 tm 60 euro in de maand (verschillende aboos)
en dat is dan een soort van beltegoed
je doet er alles van bellen sms buitenland enz enz...
werkt echt perfect

what?

Verwijderd

Ben en dan Ben Bonus erbij en je hebt het hele jaar feest.
Elke Euro die je verbeld is 1 punt *2de jaar 2 punten, 3de jaar 3) en daar kun je vanalles voor uitzoeken, van kleding tot telefooncover, van tassen tot extra beltegoed.
Ook organiseert ben vanalles voor hun abbonee's(rek me net weer uit van hun Halloween Party in Kasteel Ammersooyen geniet nog regelmatig na van dagje Winterefteling van hun, 4 personen gratis toegang, gratis eten en drinken (echt vanalles, van fris tot bier en wijn, van popcorn tot warme maaltijd) Heb helaas niet aan hun bbq en hun survival tocht meekunnen doen.) de rekeningen zijn via Ben Online altijd te bekijken en duidelijk gespecificeerd en ook nog te sorteren op nummer/kosten en ga zo maar door, ook een tussenstand van je komend factuur is er te zien met het aantal belminuten wat je nog hebt en wat je aan kosten hebt gemaakt al

Dus ik Ben tervreden.

Alleen niet met mijn toestel een T65 maar ja ruil me punten wel in voor iets anders

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 16:26:
ha,

grote dank alvast!!

Waarom geen Kpn ? ik heb al jaren kpn en er veel plezier mee :)

Verwijderd

TeH_oNe schreef op 01 november 2002 @ 08:21:
ïk zie dat dutchtone afgezeken wordt.

Ik heb dutchtone en ben er zeer tevreden over in brabant en zeeland heeft dutchtone een zeer goede dekking.
Waarom verzin je dit? Ik woon namelijk in Brabant en ik heb ook Dutchtone (zit er helaas nog 4 maanden aan vast - daarnaast heb ik nu een Vodafone). Ik heb echt hier bij Eindhoven en regio (dorpjes) echt nergens bereik en zo wel dan is het minimiem. Dus niet dingen gaan verzinnen aub of generaliseren :P

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 23:18
hiero op een nokia 3330 met vodafone NO problems, ik ga nooit meer van vodafone af ooit had mijn pa dutchtone maar die was binnen 1 maand weer terug wat een rotontvangst op die dutchtone
mijn vodafone is gewoon perfect :D ik ben er blij meej

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-11 15:16
dutchtone. nooit problemen gehad met bereik.

Verwijderd

dutchtone, nooit problemen en nu in een zakelijk abbonement enorm tevreden over de service

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:44

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

O2 ben ik zelf beter over te spreken dan Dutchtone. Het is leuk dat alles in je maandbedrag zit, maar voor de rest zijn ze schreeuwend duur! Het ontvangst van Dutchtone en Ben is bij mij in de buurt (Beusichem, bij Culemborg) ook echt bagger :'( Dus bleven er alleen Vodafone, KPN en O2 over. Het ontvangst van KPN is binnenshuis ook om te janken:'(, dus alleen nog Vodafone en O2 over..... Beiden getest, O2 vond ik betere spraakkwaliteit hebben (maken gebruik van 1800 Mhz netwerk en Vodafone + KPN nog steeds 900 Mhz) :)

Tevens is O2 ook redelijk goedkoop en kan je SMS bundels kopen als extra bij je abbo voor een leuk bedrag!

webOS all the way!

• Astra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:35
Ik bel al jaren met Ben, en dat bevalt me uitstekend, ben nog geen plek tegengekomen waar ik geen goede ontvangst heb. :) 2 jaar geleden had ik dat nog wel eens, maar het wordt echt steeds beter. En het is nog goedkoop ook!

Verwijderd

Hermanvh schreef op 01 november 2002 @ 08:54:
O2 ben ik zelf beter over te spreken dan Dutchtone. Het is leuk dat alles in je maandbedrag zit, maar voor de rest zijn ze schreeuwend duur! Het ontvangst van Dutchtone en Ben is bij mij in de buurt (Beusichem, bij Culemborg) ook echt bagger :'( Dus bleven er alleen Vodafone, KPN en O2 over. Het ontvangst van KPN is binnenshuis ook om te janken:'(, dus alleen nog Vodafone en O2 over..... Beiden getest, O2 vond ik betere spraakkwaliteit hebben (maken gebruik van 1800 Mhz netwerk en Vodafone + KPN nog steeds 900 Mhz) :)

Tevens is O2 ook redelijk goedkoop en kan je SMS bundels kopen als extra bij je abbo voor een leuk bedrag!
900 en 1800 Mhz heeft niets met spraakkwaliteit te maken! Even een verzinseltje uit de wereld helpen! En Vodafone heeft ook SMS-bundels. Ik zie groen-licht voor Vodafone, jullie ook? :z

Verwijderd

Topicstarter
Het wordt dus Vodafone...(60 min + 25 sms-voorraad) ik hoor dat je op het strand in zeeland gewoon geen berijk hebt met d*, en ook op andere plaatsen zou slecht berijk zijn...het is dan wel een stukje duurder dan d* maja...geen berijk op veel plaatsen is ook bar slecht...

bedankt voor jullie bijdrage allemaal!!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 09:37:
Het wordt dus Vodafone...(60 min + 25 sms-voorraad) ik hoor dat je op het strand in zeeland gewoon geen berijk hebt met d*, en ook op andere plaatsen zou slecht berijk zijn...het is dan wel een stukje duurder dan d* maja...geen berijk op veel plaatsen is ook bar slecht...

bedankt voor jullie bijdrage allemaal!!!
[ik voel me vandaag Engels mode aan]
No problem ;) You've made the right decision :)
Have phun with it 8)
[ik voel me vandaag Engels mode uit]

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:26
Duzz echt geen KPN? Hi Profile 20 = €20 euro net zo duur als jou combi bij vodafone maar dan wel 100 minuten, of te wel 25 SMS en 75 belminuten over, dus meer voor hetzelfde en ook nog een dat het na de belbundel bij KPN veel goedkoper is, maar ja zelf weten.

no comment

Pagina: 1