Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Plexiglas Baybus (vervolg)

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik snap niet waarom die vorige Plexiglas topic gelocked is. beetje flauw denk ik mits er een goede rede voor is.

Grafje: wat bedoel je met een strak design?

suggesties IEDEREEN???

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Lees dan eerst ff de FAQ (flauw he?) :)
De reden waarom de mod de topic gesloten heeft staat erbij :O Had je ook wel gezien denk ik...

Verwijderd

url naar devorige misschien???

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023

• BreKev
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-11 15:15

BreKev

a.k.a. BreKev

Zou het niet stoer zijn als je het met verschillende kleuren zou kunnen laten oplichten. lijkt me erg ingewikkeld, maar is het mogelijk. Bijv. aan beide kanten 2 verschillende kleuren ledjes en op sommige plekken het licht van (bijvoorbeeld de groene) naar buiten laten breken en op andere plekken het licht van (bijvoorbeeld de rode) naar buiten laten breken.

Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II

Verwijderd

Topicstarter
even over die vorige thread, is AcouSE de moderator?, en wat betekend "Te hoof opsom-gehalte"

--8<--------

mmh.. lijkt me moeilijk om te maken met één plaatje plexiglas, maar met meerdere lagen kun je wel meerdere kleuren doen. ik heb dat wel 's gezien, maar ik weet eigenlijk niet meer waar..

Verwijderd

Gnome schreef op 31 oktober 2002 @ 16:22:
Zou het niet stoer zijn als je het met verschillende kleuren zou kunnen laten oplichten. lijkt me erg ingewikkeld, maar is het mogelijk. Bijv. aan beide kanten 2 verschillende kleuren ledjes en op sommige plekken het licht van (bijvoorbeeld de groene) naar buiten laten breken en op andere plekken het licht van (bijvoorbeeld de rode) naar buiten laten breken.
als je meerder lagen doet kan je meerder kleuren op 1 plaatje krijgen.

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-11 20:27
Te hoog opsom gehalte. Dat het eigenlijk helemaal geen inhoud heeft. acouse is niet een modje nee, snap ook niet dat ze er niks onder gezet hebben. Doen ze meestal wel.

Verwijderd

Topicstarter
nee, je moet dan je tekening op verschillende lagen zetten, en dan per laag een kleur gebruiken.

dus met 2 lagen plexiglas zou je dan 2 kleuren kunnen gebruiken.

je zou dan die plaatjes aan elkaar moeten lijmen of zoiets dergelijks

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 16:31:
even over die vorige thread, is AcouSE de moderator?, en wat betekend "Te hoog opsom-gehalte"

--8<--------

mmh.. lijkt me moeilijk om te maken met één plaatje plexiglas, maar met meerdere lagen kun je wel meerdere kleuren doen. ik heb dat wel 's gezien, maar ik weet eigenlijk niet meer waar..
Dat het 1 lange opsomming was. Vind ik persoonlijk wel meevallen, ik vind "welke cooler heb jij"-topics 100 keer erger da dit. En AcouSE is Lite-mod, hij kan dus niet alles wat een 'hoofd'-mod kan, maar bijvoorbeeld wel slotjes zetten (de exacte verschillen weet ik niet, ik weet alleen dat een Lite-mod het minst kan, dan de Moderator en dan de Admin)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
dank voor de uitleg,

maar waar het nou eigenlijk om gaat is, wie heeft er ideeen om plaatjes op plexiglas te maken en deze in de baybussen te monteren. maakt natuurlijk niet uit wat voor plaatjes, als het maar een beetje te doen is. Ik weet overigens niet hoeveel mensen bezig zijn met het maken van BayBus images maar ik denk dat het een leuke toevoeging kan zijn bij een casemod. Logo's van namen kan natuurlijk ook , maar dat heb ik al 's gezien.

• Demo

Demo

Ik denk dat je toch met iets meer moet komen dan alleen plaatjes, omdat ie anders weer gesloten wordt. En de volgende keer kan je beter een berichtje in Lieve Adjes kan zetten of de betreffende mod/admin mailen/ICQen :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Verwijderd

ff voor de duidelijkheid

BAYBUS = Een bay waar knopjes o.i.d. zitten om fans o.i.d. mee aan te sturen.
de bay die jullie bedoelen is eerder een BAYWINDOW !!!
Zo heb je ook een BAYRESERVOIR !!

Afbeeldingslocatie: http://www.case-mod.com/store/images/large/bay_res2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.case-mod.com/store/images/large/bay_res3.jpg

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11 09:29
sweeeeet

• Demo

Demo

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 16:54:
ff voor de duidelijkheid

BAYBUS = Een bay waar knopjes o.i.d. zitten om fans o.i.d. mee aan te sturen.
de bay die jullie bedoelen is eerder een BAYWINDOW !!!
Zo heb je ook een BAYRESERVOIR !!

[afbeelding]

[afbeelding]
d:)b Stoer! Is die van jou?

Verwijderd

Topicstarter
heel erg gaaf!!!!

• BreKev
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-11 15:15

BreKev

a.k.a. BreKev

Das ook leuk jah. woei

Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II

• sleeping_hollow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

Die bayreservoir is echt super leet, een stuk mooier dan alleen zo'n draaimetertje (dat je kan zien of je vloeistof stroomt)

You are free to do as we tell you to

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Eerste topic was teveel een opsomtopic en gin gdaarom op slot.

Als je het daar niet mee eens bent, dan mail je mij of Phreak, maar je opent in geen geval een nieuw topic! Lees de algemene faq er maar eens op na...

Alleen al daarom gaat deze op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.