Toon posts:

ATI radeon 9700 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hed dus overlaatst een Hercules vid kaart aangeschaft met de ATI radeon 9700 chipset.
Alles draait mooi, maar soms krijg ik opeens een gestreept beeld en en zie voor de rest nix meer, dit is enkel bij het spelen van sommige games (Need for Speed: Hot Pursuit 2, battlefield 1942...)
En in het spel battlefield 1942 slaagt vid soms gewoon vast, en dan in logfile komt te staan "infinitive loop blablabla"

ik heb asus A7V333 mobo, amd XP 2200

iemand soortgelijk probleem?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:04

GaMeOvEr

Is een hork.

Dit topic hoort thuis in V&B.

Aannames zijn fataal.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:02
Inderdaad.. AVH => VB dus :)

Verwijderd

Topicstarter
my mistake B)

Verwijderd

Welke OS en drivers gebruik je? Wel eens geprobeert de nieuwste drivers te installeren?

• prisselada
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-11-2025
Kaarten van ATI hebben voor verschillende spellen toch patches nodig? Misschien is dat het probleem...

if you're gonna be dumb you gotta be though

Verwijderd

Topicstarter
ik heb Win XP draaien, en heb zowel de nieuwste drivers van Hercules als van ATI geprobeert, maar zelfde probleem

en waar zou ik best die patches halen, op ATI / hercules of op de site van het spel zelf?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 16:27:
ik heb Win XP draaien, en heb zowel de nieuwste drivers van Hercules als van ATI geprobeert, maar zelfde probleem

en waar zou ik best die patches halen, op ATI / hercules of op de site van het spel zelf?
Site van de maker van het spel.

Verwijderd

Topicstarter
this is the prob:
http://mirror.ati.com/support/infobase/4081.html

en probleem is van de baan :)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:32

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 15:58:
Ik hed dus overlaatst een Hercules vid kaart aangeschaft met de ATI radeon 9700 chipset.
Alles draait mooi, maar soms krijg ik opeens een gestreept beeld en en zie voor de rest nix meer, dit is enkel bij het spelen van sommige games (Need for Speed: Hot Pursuit 2, battlefield 1942...)
En in het spel battlefield 1942 slaagt vid soms gewoon vast, en dan in logfile komt te staan "infinitive loop blablabla"

ik heb asus A7V333 mobo, amd XP 2200

iemand soortgelijk probleem?
Lees je wel eens de readme's van spellen? Als je dat nou bij NFS:HP2 had gedaan, dan had je gezien dat:
There is a known issue with the ATI Radeon 9700 Pro chipset where the game will freeze to a black screen when running the game. We are currently investigating a driver fix for this and will likely be adding support in the future.
En het Battlefield 1942-probleem is bekend, upgrade naar de officiële 7.77 bèta's van ATI of haal bij Rage3D de 7.78 bèta's op.

Ik heb toenstraks toch zeker een uurtje zitten te NFS:HP2'en, ging perfect (gelukkig maar).

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1