Toon posts:

[SOF2] Client has invalid model?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vroeger, toen het leven nog goed was, speelde ik naar hartelust sof2, toen ging mijn geforce 2 mx400 kapot, ik blij want ik moest een nieuwe kopen; een prachtige gf4 ti4200. maar sinds dien kan ik niet meer spelen, als ik heb opstart, gaat alles goed, maar op het moment dat ie klaar is met het laden van een level klapt ie eruit met de melding "client has invalid model definition"

ik XP opnieuw geinstalleerd, sof geinstalleerd, maar het mocht niet baten. ook save moet doet hetzelfde, andere games zoals nfs hot pursuit doen het perfect...

iemand een idee?

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:11

Klippy

Still Game

Gaar :)

Ik zou zeggen dat hij textures maakt voor een andere kaart, maar na complete reïnstall zou dat toch moeten werken.....

Nieuw DX installeren misschien?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
stomme vraag mischien maar hoe doe je dat in XP? :?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:25
Ga naar www.microsoft.com, download de nieuwste directX en installeer hem? :?

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
ah moet via sp1, maar zou niet inzien waarom ie het dan wel zou doen....maargoed i'm trying

Verwijderd

Topicstarter
Helaas geen effect........iemand anders nog een idee? anders hebben de terroristen gewonnen :(

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:11

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 10:21:
Helaas geen effect........iemand anders nog een idee? anders hebben de terroristen gewonnen :(
Tsjah, kan je nergens vinden wat die error precies betekent?

Lijkt me eigenlijk meer een driver/hardware probleem, dus misschien een move ofzo....
Hoewel, alleen als 't alleen bij SOF2 is is dan wel weer raar.

Staat nergens welke drivers je moet gebruiken? Andere detonators ofzo, mobo drivers...

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Op de Orginele site is ook een forum maar weer die site niet ff uit mijn hoofd , daar zal het vast wel opstaan.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 13:05:
Op de Orginele site is ook een forum maar weer die site niet ff uit mijn hoofd , daar zal het vast wel opstaan.
Raven Forum ;)

Maar idd is het mischien verstandig om daar te vragen... mischien is het wel een bug in het spel (nieuwste patches al geinstaleert :?)

Verwijderd

Topicstarter
ok ga ik het daar proberen, ja patches zijn allebei gerunt.....thx guys
Pagina: 1