Toon posts:

[VB] controleren welke .dll .ocx proggie uses

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een eenvoudige manier om te controleren welke componenten (dll ocx ltb etc) mijn visual basic programma gebruikt zodat ik daar rekening mee kan houden als ik een installatie maak om het programma op een andere pc te installeren en te gebruiken? Als ik mijn programma installeer op een andere PC met een ander operating system dan werkt mijn proggie niet. Hij kan geen database koppeling maken via een ODBS DSN en een ADODC. Ik wil nu checken of ik toch niet iets over het hoofd zie wat mijn programma gebruikt.

Alvast bedankt

• Phenomenon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 13:18
Met de package and deployment wizzard zoekt hij toch de juiste dll's voor je uit? Maar mischien moet je gewoon ff de nieuwste mdac downen. Http://www.microsoft.com/data

Verwijderd

je doet idd de package & deployment wizard en dan kijk je in de map support naar een .lst bestand, daar staat in welke bestanden er extra worden gebruikt, dan de standaard runtime bestanden

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 15:57:
Hij kan geen database koppeling maken via een ODBS DSN en een ADODC. Ik wil nu checken of ik toch niet iets over het hoofd zie wat mijn programma gebruikt.
Zorg iig dat de mdac-versie op beide PC's hetzelfde is en lever de nieuwste eventueel mee...

Verwijderd

Zie componenten lijst, daar staan de ocxen

en je heb alleen die msvbvm60 dll nodig tenzij je andere aanroept