Ik ben opzoek naar een case waar min 6 of 7 cd roms tegelijk in kunnen. Het mag een tweede handsje zijn. Weet iemand een tip of een hint waar ik op moet zoeken of rekening moet houden. Heb geen id wat die dingen kosten.
kan beter naar vraag een aanbod, voor dit soort dingen.
Elke fulltower kan toch 6 devices aan, kan dus niet echt een probleem zijn om dit te vinden.
Gewoon naar de winkel gaan zou ik zeggen!
Ik heb nog wel een SCSI cd-rom tower met 7 drives en een netwerkaansluiting; is dat iets wat je zoekt? me me anders maar...
... wat ook kan (en denk ik goedkoper is): Klein putertje, dikke harddisk er in (40GB) en een klein progsel wat images uit de cd in het fysieke station bakt, en daar virtuele cdroms uit maakt. Ik weet dat ze bestaan, kom alleen even niet op de naam... 
Dit is dan iig stukken sneller in data transfers dan echte CDRom spelers... Harddisk haalt die 100MBit wel vol.
Dit is dan iig stukken sneller in data transfers dan echte CDRom spelers... Harddisk haalt die 100MBit wel vol.
Forget your fears...
...and want to know more...
Laat dit niet verzanden in een vraag-en-aanbod-topic, dan gaat ie op slot.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Wat Aetje zegt is een goed plan. Kijk een naar de Daemon Tools. Is een gratis proggie. Op de download pagina staat ook een linkje naar Disc Dump (ook gratis), waarmee je images kunt maken.
Idd, in de pricewatch staan ook bij de kasten gewoon het aantal 5,12" bays. Gewoon even in de pricewatch kijken dus, om maar even een paar voorbeelden te noemen; Chieftec TA-01-W, SuperMicro 760-A. Als je drivebays te kort komt kan je altijd nog een extrene (scsi) behuizing aansluiten, die dingen zijn ook te vinden in de pricewatch.Fire69 schreef op 31 oktober 2002 @ 15:49:
Elke fulltower kan toch 6 devices aan, kan dus niet echt een probleem zijn om dit te vinden.
Pagina: 1