XMMS geen geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• 6bit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2022
Hoi,

nu zit ik met het volgende ik heb net linux (RH8.0) geinstalleerd, en mijn windows schijven gemount nu wil ik even wat mp3 afspelen, doet xmms dus helemaal niets geen foutmelding geen geluid niets, als ik naar soundcard detection ga doet hij het prima
maar verder geen geluid ook mp3 bestanden die op de linuxschijf staan speelt hij niet af

the things we fear most have already happened to us

Verwijderd

Waarschijnlijk zit jouw username niet in de group 'audio'. Of je kunt /dev/dsp en /dev/mixer even chmodden of je user toevoegen aan de group audio.

Verwijderd

mp3 patch nodig zie google en vele andere topics

• 6bit
oke, dit gaat wat snel voor iemand die net linux voor het eerst goed draaiend heeft net weet hoe je een hd moet mounten .........
zou je het uit willen leggen???

Verwijderd

klikken downloaden dubbelklikken en niet te lui he beetje zelf zoeken mag best

http://www.gurulabs.com/files/xmms-mp3-1.2.7-13.p.i386.rpm

• 6bit
ok thanks, had trouwens wel gezocht, maar kon het op got niet vinden en op google kreeg ik veel sites waar ik niets aan had......

• zordaz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-05 09:23
Dit heeft al een keer of 10 op GOT gestaan. Het staat ook duidelijk beschreven in de RedHat 8 documentatie, dus het is gewoon een kwestie van een beetje moeite doen voordat je hier post:

http://www.google.nl/sear...3&ie=ISO-8859-1&hl=nl&lr=

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dat mag je idd voortaan zelf wel opzoeken.... en het staat nota bene op de site van de maker!!

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.