Toon posts:

Epox 8k9a @Mhz 235Mhz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.xtremesystems....read.php?s=&threadid=4362

Afbeeldingslocatie: http://www.adventurevision.com/somepictures/3632.gif

Dit is dus met een AMD systeem @ 235Mhz FSB. Dit is de hoogste score die ik ooit heb gezien op een AMD systeem.
Dit biedt mogelijkheden voor de 3dmarkers onder ons:)

Verwijderd

Draai em met een onboard SIS videokaartje met 4 mb shared mem en kijk hoeveel 3dmarks je haalt :-p

Maar dit is best wel netjes, alleen denk ik dat voor veel bandbreedte toch P4 het beste is, in ieder geval het makkelijkste. Maar de snelheid van de processor is natuurlijk wel enorm op die hoge snelheden.

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 16:55
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 14:27:
http://www.xtremesystems....read.php?s=&threadid=4362

[afbeelding]

Dit is dus met een AMD systeem @ 235Mhz FSB. Dit is de hoogste score die ik ooit heb gezien op een AMD systeem.
Dit biedt mogelijkheden voor de 3dmarkers onder ons:)
Ja idd met DDR ram rim in elkaar stampen :P.
Ik neem aan dat dit bord een KT 400 chipset heeft.
Ik ga eens kijken wat mijn 8K3A+ strax wil met pc 3500 mem ( moet het aleen nog ergens bestellen maar is nogal duur :( )

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:53

Demo

Probleemschietende Tovenaar

WTF... hij heeft gewoon het PC1066 RDRAM ingehaald :o

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
Jup, ik ben benieuwd wat voor een snelheid stabiel is...

Verwijderd

Het lijkt erop dat Epox dit keer de zaken beter voor elkaar heeft. Met de KD7 van Abit haal je dit niet iig. Ik had em al gezien btw ;) Echt sick gewoon! Nu weet ik niet meer wat ik moet kopen op de HCC :(

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
235MHz FSB.... da's 47MHz op de PCI-bus, aannemende dat hier een 5:2:1 divider is gebruikt. Er zijn vast een hoop PCI-kaartjes die daar niet zoveel zin in zullen hebben ;)

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

Verwijderd

Milly schreef op 01 november 2002 @ 11:26:
235MHz FSB.... da's 47MHz op de PCI-bus, aannemende dat hier een 5:2:1 divider is gebruikt. Er zijn vast een hoop PCI-kaartjes die daar niet zoveel zin in zullen hebben ;)
Hoeft niet hoor. Mijn NIC trekt 49Mhz.

• Demo
  • Laatst online: 15:53

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 11:45:
[...]

Hoeft niet hoor. Mijn NIC trekt 49Mhz.
Realtek zeker? Bij 3com hoef je dat niet te proberen geloof ik...
* Demo is Realtek fan :P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
Mijn nic trekt PCI van 54Mhz.....mijn Soundblaster trouwens ook :)

Verwijderd

Demoniac schreef op 01 november 2002 @ 12:13:
[...]
Realtek zeker? Bij 3com hoef je dat niet te proberen geloof ik...
/me is Realtek fan :P
Nee, maar Realtekjes gaan wel hoog idd! En 3coms niet nee :D Ik heb een IBM. Misschien gaat hij wel hoger, ben nog nooit hoger geweest namelijk. En nu kan het niet meer, want mn mem wil niet verder dan 164Mhz :'(

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mijn mem komt zelf niet hoger als 154... dan zie ik 256 staan ik denk dat een reepie dat niet trekt... ik draai nu stabiel op 7.5 x 150

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Topicstarter
DAMAGE schreef op 01 november 2002 @ 14:09:
Mijn mem komt zelf niet hoger als 154... dan zie ik 256 staan ik denk dat een reepie dat niet trekt... ik draai nu stabiel op 7.5 x 150
En nu in normaal Nederlands graag..

• Carel
  • Laatst online: 16-02 20:27
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 14:12:
[...]

En nu in normaal Nederlands graag..
Hij bedoelt, ik lul offtopic over mijn systeem in het normaal nederlands :D .

Hmmz, wat ik dus nu zeg is ook offtopic.

Ik zit te denken om een 533 fsb p4 te nemen en dan met mijn p4b met de verborgen divider boven de 133 en mem iig op 200 te laten lopen( dus ook + 33 mhz bus overklok), zo op de gok zit ik dan rond de 3400.
Maar ik denk iid dat het gewoon een bench is voor de max punten en dat een ronde 3dm al teveel is.
Maar deze score is dus zelfs met een zwaar beukende p4 ddr combi moeilijk te verslaan :)

Verwijderd

Topicstarter
Lees de topic op xtremesystems maar eens...dan zie je hoe stabiel ie is...
Pagina: 1