TV-kaart incompatible met Videokaart???

Pagina: 1
Acties:

• Pierik
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 10:52

Pierik

I'll be back!!!

Topicstarter
Ik heb dus vanmiddag een nieuw moederbord en processor gekocht nou daarvan heb ik met andere onderdelen m'n nieuwe computer inelkaar gezet. Nog niks aan de hand tot nu toe. Ik heb nadat ik er achter kwam dat m'n ouwe videokaart het niet deed op dit moederbord een videokaart van een vriend van me geleent en sindsdien werkt m'n tv-kaart niet goed meer. De videokaart is een S3 Savage4 kaart met 16MB daarop. De TV-kaart is een lifeview flyvideo '98 .

Steeds als ik het TV proggie opstart dan krijg ik deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/erik8013/anders/video.jpg

Ik heb al nieuwe drivers voor m'n videokaart en tv-kaart geprobeerd maar dat had dus geen effect. Ik heb ook al directX7 geinstalleerd (omdat een andere kamaraad zei dat directdraw een onderdeel van directx is) maar dat had dus ook geen effect. Moet ik nou toch echt een andere videokaart proberen of zijn er nog andere oplossingen? Please help me.

Iracing Profiel

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

1) De kaart heeft simpelweg de functie overlay niet

2) De kaart heeft de functie wel maar onvoldoende vrij video geheugen. Probeer eens een lagere resolutie of minder schermkleuren.

Groeten,

Reink

Murphy was an optimist

• Pierik
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 10:52

Pierik

I'll be back!!!

Topicstarter
Hem in een lagere resolutie zetten werkt dus niet :( Dus dan zal het wel aan overlay liggen. Maare is er een workaround voor dit probleem of moet ik er gewoon een andere videokaart in rammen?

Iracing Profiel