Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Was het je ook opgevallen dat de laatste stats van de 28e zijn, dus als jij vanaf de 29e meedoet, sta je er inderdaad nog niet tussen. Niets aan de hand, geen paniek, gewoon rustig doorgrazen. Je ziet hier op GoT vanzelf de OGR25-hitparade van 29 of zelfs 30 oktober verschijnen, dan weet je meteen dat jouw account ook in de d.net stats te vinden moet zijn.Vaagheit schreef op 31 oktober 2002 @ 14:17:
Ik wil meedoen aan OGR, ik heb al 3 dagen koetje grazen op 3 PC's, vroeger draaide ik RC5. Maar als ik naar de statistieken ga (stats.distributed.net/ogr-25) dan kan ik mijn mail adres niet vinden. Met dit mail adres heb ik NIET meegedaan met RC5, dit is dus een nieuwe. Na 3 dagen en op 1e dag al flush had ik er toch allang bij moeten staanNou kan ik dus geen password opvragen
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Dan is het ook nog eens zo, dat de blokjes die je hebt gegraasd voordat je je mail adres hebt veranderd nog mee tellen voor het adres wat je daarvoor gebruikte.
Misschien dat je hier wat aan hebt.
Life is all about priorities!!
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
We spend our years as a tale that is told
Dit topic is gesloten.
![]()