Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Ik heb nog een oude P120 staan en die kan ook nog MP3's afspelenMewBie schreef op 31 oktober 2002 @ 14:05:
Welke cpu heb je minimaal nodig om mp3's af te kunnen spelen, want ik wil graag op mn rommel pc ook mp3's afspelen maar hij is maar 166MHz
Kan makkelijk... minimaal 32 MB en win95 of (liefst) 98 met winamp of windows media player 6.4
[ Voor 0% gewijzigd door remco_k op 31-10-2002 14:07 . Reden: hmmmm bijna zelfde post in korte tijd... ]
Alles kan stuk.
ok dan, dan ga ik t zo ff proberen
*beeeeep*
mijn pentium 90@100 kan het zelfs
P 100 met 32MB ram en winamp
Moet werken als dedicated mp3 machine.
Moet werken als dedicated mp3 machine.
Pak je rust!
mijn pentium 133 laptop met 64 mb speelt zonder problemen elke mp3 af en ondertussen kan ik ook nog probleemloos werken met word en excel
De minimale eisen voor het spelen van een mp3 liggen heel laag. Ik meen me te herinnneren dat een 486 en een geluidskaart al aan de eisen voldoen. Ik denk dat de processor pas mee gaat spelen als je de MP3 player installeerd. Deze vreet geheugen...
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
hehe ff snel winamp2.8 geinstalleerd en ff wat mp3's van cd naar hdd gekopierd, en t werkt perfect
, en ik kan tegelijkertijd zelfs nog freecellen
*beeeeep*
Met MPXplay moet je in DOS op een 486 prima mp3's kunnen spelen. Ik gebruik zelf een ook 486 met mpxplay en dat werkt zonder problemen.
Nederlander in België
Heeel belangrijk dat freecellen,MewBie schreef op 31 oktober 2002 @ 14:13:
hehe ff snel winamp2.8 geinstalleerd en ff wat mp3's van cd naar hdd gekopierd, en t werkt perfect, en ik kan tegelijkertijd zelfs nog freecellen
maar btw. ik was ook van plan het te doen, maar dan
met:
P75 @ 75 of 90
64 MB Ram
win 95
Winamp 2 oid (3 vreet geheugen
gaat dat goedkomen?
Jazeker, ik heb zelfs een 486 met linux kernell en een of ander vaag mp3 programma runnen dusAMD_er schreef op 31 oktober 2002 @ 14:21:
[...]
Heeel belangrijk dat freecellen,
maar btw. ik was ook van plan het te doen, maar dan
met:
P75 @ 75 of 90
64 MB Ram
win 95
Winamp 2 oid (3 vreet geheugen)
gaat dat goedkomen?
Op de een of andere manier trekt de pc van mijn ouders het niet lekker stottert en sleept:
p200mmx@262.5Mhz FSB=75MHz, 128mb sdram w98 Winamp 2.78, maar ook met napster (jaja
) en STP player....
divx afspelen lukt daarentegen wel, zei het met op heftige momenten achterlopend beeld...
p200mmx@262.5Mhz FSB=75MHz, 128mb sdram w98 Winamp 2.78, maar ook met napster (jaja
divx afspelen lukt daarentegen wel, zei het met op heftige momenten achterlopend beeld...
Verwijderd
heb hier p166@200 met 16 mb geheugen win 98
winamp
werkt prima, speelt mp3 en internetradio (stream)
winamp
werkt prima, speelt mp3 en internetradio (stream)
Dit soort topics zijn wel vaker geweest.. Bovendien, als je toch die machine hebt, waarom probeer je het dan niet meteen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()