Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

KPN telefoon rekeninge online.

Pagina: 1
Acties:

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Topicstarter
Ik heb bij KPN telefoonrekening online aangevraagdvia die ISDN in combinatie met een QuatroFox.

Nu krijg ik een melding van KPN dat de pin-code niet kan worden geactiveerd omdat ik niet bel vanaf het nummer waar de code bij hoort.

Ik bel met KPN helpdesk maar die kunnen mij geen antwoord geven op dit probleem. (na 25 min in de wacht te hebben gestaan).

Heeft iemand een oplossing voor dit. En bij wie werkt dit al met ISDN en een quatrofox?

http://www.hroling.nl

Verwijderd

je moet vanaf je hoofd nummer bellen je hebt 1 hoofdnummer en 3 of meer er onder.

Werkt dit niet dan hebben je je hoofdnummer niet goed insgesteld daaro verbaasd mij niks zijn nl grote sukkels daar

• Heras
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-11 18:52
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 14:41:
Werkt dit niet dan hebben je je hoofdnummer niet goed insgesteld daaro verbaasd mij niks zijn nl grote sukkels daar
*zucht*

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 14:41:
je moet vanaf je hoofd nummer bellen je hebt 1 hoofdnummer en 3 of meer er onder.

zucht zucht.

ontopic
Bel vanaf de poort waar je hoofnummer op geprogrammerd staat. Stel anders een poort in met het hoofdnummer, dan weet je zeker dat je goed zit.