Ik weet niet precies of het hier hoort of in de EL & CM, maar we zien wel...
Enfin...
Situatie:
• Mijn hercules GTXP heeft 5.1 (eigenlijk 7.1) analoge uitgangen.
• Mijn DTT3500 heeft echter maar 4 analoge ingangen
Oplossing:
• De DTT3500 heeft ook een Digital Din ingang wat in principe 5.1 op het analoge kanaal kan donderen.
Probleem:
• Die Digital Din ingang is gecodeerd met een protocol wat creative gebruikt op hun Live kaarten. Hoe zet ik die boel om van analoog, naar dat rare protocol?
Dit kan handig zijn voor iedereen die een analoge 5.1 uit heeft op de kaart en er toch van willen kunnen genieten in zijn volle glorie op de DTT3500.
Ik vermoed dat het een kleine schakeling kost om te realiseren. Maar omdat ik vrij weinig (euhmm niets) kon vinden over dat creative protocol, heb ik ook geen idee waar ik moet beginnen.
2 vragen:
- Wie weet hier meer over?
- Is hier animo voor?
[ff een opmerking:]
Ga a.u.b. niet lopen te nuilen over dat alles ditigaal kan of iets dergelijks. DUHHHHHHHH dat weet iedereen...
Enfin...
Situatie:
• Mijn hercules GTXP heeft 5.1 (eigenlijk 7.1) analoge uitgangen.
• Mijn DTT3500 heeft echter maar 4 analoge ingangen
Oplossing:
• De DTT3500 heeft ook een Digital Din ingang wat in principe 5.1 op het analoge kanaal kan donderen.
Probleem:
• Die Digital Din ingang is gecodeerd met een protocol wat creative gebruikt op hun Live kaarten. Hoe zet ik die boel om van analoog, naar dat rare protocol?
Dit kan handig zijn voor iedereen die een analoge 5.1 uit heeft op de kaart en er toch van willen kunnen genieten in zijn volle glorie op de DTT3500.
Ik vermoed dat het een kleine schakeling kost om te realiseren. Maar omdat ik vrij weinig (euhmm niets) kon vinden over dat creative protocol, heb ik ook geen idee waar ik moet beginnen.
2 vragen:
- Wie weet hier meer over?
- Is hier animo voor?
[ff een opmerking:]
Ga a.u.b. niet lopen te nuilen over dat alles ditigaal kan of iets dergelijks. DUHHHHHHHH dat weet iedereen...
[ Voor 0% gewijzigd door WarMaster op 31-10-2002 14:22 . Reden: dom genuil ]
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.