Gezocht: extra pedaal voor racestuur

Pagina: 1
Acties:

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08-2025

El_Quedro

Pininfarina

Topicstarter
Hoi!

Ik ben een onwijze racefan en ik heb sinds een tijd een logitech race stuur.. ik heb toen een tijdje gezocht naar een stuur met 3 pedalen maar tevergeefs..

Ik vroeg me af; zijn er ook losse pedalen te koop? want het lijkt mij juist zo gaaf om een pedaal te hebben voor de koppeling. Dan word het echt realistisch, ik heb al verschillende spellen met een analoge koppeling functie, beetje jammer dat ik die iedere keer op automatisch moet zetten...

Wie kan mij helpen?

BVD
-EQ

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 16:52
Nou, ik weet dat Actlabs pedaalsets heeft met drie pedalen, maar of je die ook op een Logitech aan kunt sluiten weet ik niet.

Kijk anders hier ff: http://www.act-labs.com

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 00:28

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Welke spellen hebben koppeling dan? Ik weet alleen f12002 en dat werkt toch wel erg stoer :D, met f12002 had ik gewoon het stuur van mn pa er bij mij ingepleurd en gebruikte ik zijn gaspedal als koppeling. Dus misschien is een goedkoop stuur kopen de oplossing....

.

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08-2025

El_Quedro

Pininfarina

Topicstarter
jah is ook een oplossing.. maar ik wilde kijken of het mogelijk was, het is wel degelijk mogelijk via act-labs.. maar dat is wel een duur geintje..

De meeste serieuze simulatie spellen zijn nog gratis ook:
www.racer.nl
www.liveforspeed.net
Legal Street
Screamer 4x4

Ik ga wel ff verder zoeken nog :) en anders mijn papa maar ff lief aankijken :) die vind het toch wel leuk :+

deze hebben al die koppeling functie