ik denk dat mijn OW ban nu wel over is.

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:35
ik kreeg (voor mijn gevoel) twee weken geleden een OW, ik denk dat dat staat voor een OneWeek ban. Die kreeg ik wel terecht na het vragen om de naam van een filmpje, aangezien ik niet gezien had dat ervoor al gewaarschuwd was dat een OW op zou leveren. Daar klaag ik ook niet over, een week geen HK is ook geen ramp.

Alleen, nu kom ik er nog niet in???

is het een maand geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien het HK-Unbanscript (nog) niet draait zul je na 24 uur zelf naar gathering@tweakers.net moeten mailen met het verzoek je te laten unbannen.
Uit het mailtje dat je gekregen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:11
OW is officiele waarschuwing, niet oneweek ban :/
lees de faq ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:57

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

jopie schreef op 31 oktober 2002 @ 13:37:
ik kreeg (voor mijn gevoel) twee weken geleden een OW, ik denk dat dat staat voor een OneWeek ban. Die kreeg ik wel terecht na het vragen om de naam van een filmpje, aangezien ik niet gezien had dat ervoor al gewaarschuwd was dat een OW op zou leveren. Daar klaag ik ook niet over, een week geen HK is ook geen ramp.

Alleen, nu kom ik er nog niet in???

is het een maand geworden?
LOL

Een OW is een Officiele Waarschuwing, er wordt niks gebanned dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

whehe :D

je hebt alleen maar een dagban voor HK gekregen met een Officiele Waarschuwing daar aan vast.

Als je je mailtje goed had gelezen, dan was je na een dagje alweer unbanned geweest :)

Ik zal je nu handmatig meteen maar unbannen, maar voortaan gewoon mailen naar gathering@tweakers.net dat je unbanned wilt worden ;)

edit: als het goed is kun je HK weer in ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ha ha, de voorbeeldige gestrafte -> niet eens geprobeerd HK toegang te hacken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

haha, tja, je kan het ook als OneWeek opvatten :D

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Moderators van gathering lijken vaak direct uit het rode Khmer gehaald te zijn soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
·°|(V)ayDay|°· schreef op 31 oktober 2002 @ 13:48:
Die Moderators van gathering lijken vaak direct uit het rode Khmer gehaald te zijn soms
Jeah right.
En we zijn ook allemaal lid van Al-Quaida zeker? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leg eens gezellie uit wat je daar mee bedoeld ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

leg eens uit :? :{

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:35
ok jongens, bedankt, ik dacht echt dat het voor een one week stond, ook omdat ik er niet meer in kon, en bannen voor een dag leek me een veels te korte straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:29

Arno

PF5A

jopie schreef op 31 oktober 2002 @ 14:15:
ok jongens, bedankt, ik dacht echt dat het voor een one week stond, ook omdat ik er niet meer in kon, en bannen voor een dag leek me een veels te korte straf.
De straf is ook je OW :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Een OW is geen straf, het staat immers voor "Officiële Waarschuwing". Het is juist een waarschuwing voor straf :)
</jeWelBegrijpenMaarGraagWillenVerbeterenMode>
Weet je wel niet hoeveel mensenlevens de Rode Khmer heeft kapotgemaakt. Ik vind deze vergelijking gelijk staan aan het vergelijken met Hitler's regime. Denk na voordat je wat zegt alstublieft.

Natuurlijk mag je onvrede tonen. Maar doe dat genuanceerd en met argumenten. Ongeveer net als je zelf aangesproken wilt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal je niet missen mocht iemand je op -1 zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glimi schreef op 31 oktober 2002 @ 14:22:

[...]
Weet je wel niet hoeveel mensenlevens de Rode Khmer heeft kapotgemaakt. Ik vind deze vergelijking gelijk staan aan het vergelijken met Hitler's regime. Denk na voordat je wat zegt alstublieft.

Natuurlijk mag je onvrede tonen. Maar doe dat genuanceerd en met argumenten. Ongeveer net als je zelf aangesproken wilt worden.
ms een hele dom vraag.. en weet dat het offtopic is en niet hier hoort maar toch, wtf is de rode khmer? Is dat 1 of andere kamet in het kremlin ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 14:32:
[...]

ms een hele dom vraag.. en weet dat het offtopic is en niet hier hoort maar toch, wtf is de rode khmer? Is dat 1 of andere kamet in het kremlin ofzo?

"guerilla groep" zo noemen ze zichzelf
voor de rest is het geen fijne vergelijking
(achtergrond info zie google ;) )

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 14:32:
[...]

Dat zijn 'niet zo hele leuke mensen'. Hou het daar maar op ;)

offtopic:
Damn D2k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Maar goed aangezien de man met de moeilijke naam geen uitleg wil geven voor deze grove flame/troll, mag ie zn mail gaan checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en kan deze draad op slot, meneer ·°|(V)ayDay|°· (thank Mr. Gates voor de Ctrl-C en Ctrl-V) meldt zich wel in een andere draad denk ik (of bij mij, mag ook).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.