Beetje uitgeluld onderwerp (UPC)

Pagina: 1
Acties:

• Het
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

Het

Het is me er eentje...

Topicstarter
Ik wil graag een brief sturen naar UPC waar ik een reactie op krijg... Zou het helpen als ik de frequentie langzaamaan opbouw tot 1x per dag? (Ik gebvruik het antwoordnummer en als ik in een goede bui ben prop ik misschien per brief 80 ct. naar een goed doel (maar welk doel zou ik niet weten :) ) Het lijkt me namelijk vrij nutteloos om nq een brief op antwoord te wachten... Of moet ik maar meteen 215 bakstenen naar het antwoordnummer sturen? Die kunnen ze toch weigeren (hoop ik voor ze). Nou ja... Ik hoop datr iemand hierover een verhelderend idee heeft (zoals bijvoorbeeld dagelijks bellen, schrijven en mailen...)

YGG

Sjongejonge

Verwijderd

Van die bakstenen vind ik erg leuk.
Iemand ervaring ermee??

Meest effectief bij klachten en ander ongerief, zijn faxen!

Maak wat standaardfaxen, en bestook ze wanneer ze daartoe aanleiding geven.

Begin rustig aan, voer het tempo wat op, en houd de regelmaat erin, tot het gewenste resultaat bereikt is.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:37
Bakstenen in een doos is grappig, moeten ze accepteren! Ik ga het gelijk doen!!! Wie doet er mee??? Stuur een mailtje als je ook meedoet naar ballebek@hotmail.com

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• cbrandts
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04-2022

cbrandts

Ben wel gek, maar niet dom...

Vorig jaar 6 weken plat gelegen met chello. Je kunt je voorstellen dat ik wel 1000 bakstenen had willen sturen. Ik heb elke dag minimaal 1x gebeld en steeds onvriendelijker geworden uiteraard:(
Heb ook 2 brieven geschreven en gemaild met de vermelding dat ik de betaling stopgezet had.
Er werd WEL op gereageerd( tot mijn verbazing)er bleek slechts een knoppie omgezet te moeten worden ( neeee dat is het echt niet)wat ik telkens al vermoedde....

Er is uitgebreid excuus gemaakt , 2 maanden geld terug, nog gebeld of nu alles in orde was etc...
Mag ook wel na 6 weken!!!

Nu net 5 dagen plat, ben gelijk achter uit mijn strot gaan praten en ze zeiden op een gegeven moment dat de klacht binnnen 1 dag verholpen zou worden, wat ik natuurlijk niet echt geloofde.

Geloof het of niet, maar dat was dus ook zo :).
Zou het nog wat worden bij UPC???;)

BTW op de helpdesk snappen ze nog steeds niet waar ze over praten:(

xMouse

• Het
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

Het

Het is me er eentje...

Topicstarter
hihi... ik hoor laeer dat er animo is... Maar goed. Ik heb zlf eigenlijk de ervaring dat UPC in mijn buurt wel bouwvergunningen aanvraagt maar er niets mee doent... (Nu ik eraan denk... Die bakstenen zijn in dit geval nog toepasselijk ook) waardoor ik niet eens over UPC Kan klagen! (;) )

Sjongejonge