Toon posts:

Mail server instellen

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik moet voor school een project doen, waarbij oa. ook een mail server ingesteld moet worden.

het netwerk draaid op van die #%^# school computers met Win98, Win2k, en de server op Win2k Fam. (dit is waar we het mee moeten doen) verder moeten wij alle andere software regelen.

Ik heb zelf geen ervaring met mail server's en dus ook niet met de instellingen.

Iemand die mij kan helpen? ik weet niet welk programma ik moet gebruiken, en hoe ik deze het beste kan instellen.. 8)7

(1 nadeel, op de computer waar het op moet gebeuren, hebben wij geen internet verbinding :( )

Alvast bedankt!! _/-\o_

Verwijderd

uhm MS Exchange misschien :? niet zo heel moeilijk om de basisinstellingen goed te krijgen hoor

Verwijderd

Topicstarter
Zover was ik ook wel :p. maar 't gaat mij om te verdere instellingen, ik moet ook een handboek maken voor alles, en ook voor mijn thuis situatie wil ik 't goed onder de knie krijgen, en vaak probeer ik via Tweakers een groot deel van de informatie te krijgen, en dan leer ik vanzelf wel.

als 't nog ni lukt, moet ik maar een boek kopen ofzo :p :) maar toch alvast bedankt!!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:34

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 13:33:
uhm MS Exchange misschien :? niet zo heel moeilijk om de basisinstellingen goed te krijgen hoor
Niet :?

Exchange 2000 is absoluut geen klikklkklik installatie ofzo :/

Er zijn zelfs speciale design en admin certificeringen, dus echt simpel is het niet.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Traag,

helemaal akkoord....Exchange is inderdaad niet het gemakkelijkste...
neem dan eerder Winroute of zo iets, da's meer iets voor de beginners

Verwijderd

ja zeg he hij moet een goede mailserver op win2kserver zetten als project voor school, waar leer je dan meer van dan van wat "echte" bedrijven ook gebruiken. En het mag dan geen klik klik installatie zijn maar ik VIND :) het makkelijk ja

Verwijderd

Topicstarter
LOL.. oke ik heb onder tussen Exchange al geinstalleerd, nu nog ff kijken of ik 't aan de praat krijg.. blijf vooral doorgaan met suggesties ed.. vooral links naar "how-to's" en "tips" zijn errug welkom..

Greetz. Chucky

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:48

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Sorry hoor, maar dit is absoluut geen PNS topic :/

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.