En wat is trouwens het doel van dit topic?
The devil is in the details.
duzz
omdat het allemaal op het zelfde neer komt. over het algemeen zit er geen gameplay in, o w8 dat vindt me broertje van 8 niet, maargoed, wat moet ie met he fenomeen gameplay.Fatality schreef op 31 oktober 2002 @ 13:32:
waarom is davilex een flop?
Ik vindt het gewoon nix
stond een demo van 2 op de dvd pc zones terug.
omg wat was dat slecht..
klote graphics, besturing? hadden ze nog nooit van gehoord..
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
dus je weet nu al dat de aankomende simcity een kutspel isNizMo PTR schreef op 31 oktober 2002 @ 13:31:
wat ik ook erg nix aan vindt zijn de sim city's die na sim city 1 uit kwamen, sim city 1 had gewoon dé gameplay, vooral op school spelen was leuk, maar wat daarna volgende, 2000, 3000 en die er nu aankomt, ik vindt allemaal nix meer
duzz
knap hoor...
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Verwijderd
Simcity rulled... 2000 het meeste...NizMo PTR schreef op 31 oktober 2002 @ 13:31:
wat ik ook erg nix aan vindt zijn de sim city's die na sim city 1 uit kwamen, sim city 1 had gewoon dé gameplay, vooral op school spelen was leuk, maar wat daarna volgende, 2000, 3000 en die er nu aankomt, ik vindt allemaal nix meer
duzz
overigens spel dat ik stom vind is:
counter strike en consorten... snap nou niet wat leuk is aan achter elkaar aan rennen en schieten..
Een sucker voor een mooie voorkantWekkel schreef op 31 oktober 2002 @ 13:39:
Sub hunt.. waste van 10 goede guldens...
A2 Racer was idd een heel erge miskoop
en ... ow ja
maar voor de rest ken ik weinig slechte games (ze zijn er wel. maar ik heb ze nooit in bezit gehad ^_^ )
gefunden.... 'The sims'
[This space is for rent]
The sims is niet slecht.. ik vind er alleen geen ene hol aan..PoweRoy schreef op 31 oktober 2002 @ 14:11:
* PoweRoy kijkt in zijn verzameling ceedees
gefunden.... 'The sims'
zelfde als black an white..
Bier, Whiskey en Metal!!
beetje doelloos rijden en die tijdmuntjes pakken
dat is dus een echte flop
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
No offence natuurlijk voor de mensen die het wel een top spel vinden
Maar slecht spel is een andere verhaal...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
zou jij een spel van 10 peik (5 euro) waar je nog noit van hebt gehoord kopen?
een bolk? RTC2?
bedoel je RCT (roller coaster tycoon) of RTCW (return to castle wolfenstein)
Bier, Whiskey en Metal!!
waarom RCT2?cybrbeast schreef op 31 oktober 2002 @ 15:02:
A2 racer, RCT2 oh en Bikini Karate Babes natuurlijk
vind je die echt slecht (als in onspeelbaar, klote grapics, enz)?
of vind je em gewoon niet leuk?
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Mother, will they like this song?
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
Wat zijn de criteria daarvoor? (gameplay? graphics? verwachtingen die niet uitkomen? al of geen commercieel succes? etc etc)
Ik denk dat je eerst criteria moet verzinnen voordat je zegt dat een spel slecht is. A2 racer is slecht spel qua graphics en gameplay vind ik persoonlijk, maar het is wel een commercieel succes, en gaat het daar niet om? Zoveel mogelijk spellen verkopen. Dus in dat opzicht is het geen slecht spel.
veel verkopen wil niet zeggen dat een spel niet slecht kan zijn, zie Deer Hunter deel zoveel, The Sims uitbreiding zoveel. Geen gamer die 't goeie spellen vind, maar kennelijk is er toch een markt voorVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 17:09:
Wanneer is een spel slecht?
Wat zijn de criteria daarvoor? (gameplay? graphics? verwachtingen die niet uitkomen? al of geen commercieel succes? etc etc)
Ik denk dat je eerst criteria moet verzinnen voordat je zegt dat een spel slecht is. A2 racer is slecht spel qua graphics en gameplay vind ik persoonlijk, maar het is wel een commercieel succes, en gaat het daar niet om? Zoveel mogelijk spellen verkopen. Dus in dat opzicht is het geen slecht spel.
Verwijderd
dus jij wil zeggen dat floppen en opzich een slecht spel zijn niet bij elkaar past,Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 17:18:
Ik ben het er over eens dat de topictitel niet juist is: Een geflopte game is niet noodzakelijk een slechte game en slechte game is niet noodzakelijk een geflopte game zie A2 racer enzovoort
zit wat in...
net als ik brood
Daikatana, dat was toch zo'n fps? die zich in de toekomst afspeelde (heej dat ken ik ergens van, veel spellen zijn op de toekomst gebaseert)Jozz schreef op 31 oktober 2002 @ 15:34:
[...]
Idd, ik heb hem legaal, en slechts een keer gespeeld. Echt een boutspel.
ps. leuk icon
Daarnaast vind ik UT2003 op sommige punten ook een flop, met name de gameplay van de DM maps zijn van zulk een beroerd niveau dat er nauwelijks competatief op te spelen is.
Verwijderd
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Verwijderd
En een Flop hoeft zoals je al gemerkt heb geen slecht spel te zijn
Probeer het eens overnieuw met een wat betere post: minimaal naam spel, wesbite, screentje indien van toepassing
Dit topic is gesloten.
![]()