TV IN geen signaal!?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• Apothor
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-08 14:09
Ok iedereen heeft t altijd over zijn TV-OUT. Vandaag gaat dat verandern want ik heb een probleem met me TV-IN!

Mijn videorecorder met kanalenzoeker is aangesloten op de antenne. Vervolgens is mijn videorecorder via een gesplitte SCART kabel (optie "uit" geselcteerd en niet in) aangesloten op de composiet in van mij Aopen Geforce 4Ti Aeolus 128 Mb.

Voozover zit het denk ik wel goed hoewel ik niet helemaal zeker ben dat misschien een 2-weg (simultaan een in en uit signaal kunnen verwerken) SCART kabel het zou kunnen oplossen op magische wijze.

Ik geloof dat ik vervolgens met TVTool in TV Mode toch een signaal op me beeld zou moeten kunnen toveren of niet? Hij geeft bij mij in ieder geval geen sjoege! Iemand suggesties?

Systeem Specs - ApoNet - DSTV Trinity

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Is TVTool niet alleen voor TV-out?

Moet je geen capture-driver oid activeren zodat je een soort real-time view kunt krijgen?

Download my music on SoundCloud

• Quitter3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 16:30
Is wel handig om een capture Programma te hebben. Zit er geen capture tool bij de Kaart geleverd?

TVTool is alleen voor TV-OUT.

• MrDraw
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 23:13
Met TVTool ben ik niet bekend, maar het is zondermeer nodig om een WDM capture driver te hebben om gebruik te kunnen maken van TV-in. Ik heb trouwens iets soortgelijks in gebruik. Alleen maak ik geen gebruik van scart, maar van s-video om het signaal van de videorecorder door te lussen naar de computer. Daarbij maak ik gebruik van een videoviewer die meegeleverd was met m'n videokaart. Vreemd genoeg krijg ik alleen beeld als ik tevens van de videorecorder het audiosignaal doorlus naar de computer. Anders wordt de ground niet goed doorverbonden, lijkt. Misschien heb je daar wat aan...

Specs

Verwijderd

[search=tv-in software]
[search=tv-in videokaart]

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Eerst even zelf onderzoek doen, dit zijn vragen die je met weinig inspanning makkelijk zelf kunt oplossen. :)

Dit topic is gesloten.