Aan de server hangt een printer de gedeelt is. Maar omdat er op de server Win2k Prof draait en op een client Win98 kan die win98 PC dus de printer neit zien. Maar je kunt bij printer delen ook instellen voor andere OS. Dus klik ik daar ook Win95/Win98 aan en dan vraagt ie eerst om een bestand *.inf. Welk bestand moet ik dan hebben. want de printer is gewoon geinstaleert via de windows CD maar als ik windows CD erin stop vind hij volgens mij niet de goede. want als ik op bladeren druk zegt hij ook niet een bestand dat hij zoekt maar gewoon *.inf. Dus welk inf bestand heb ik dan nodig?
de inf van de win9x printerdriver
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Hij vraagt om de printerdrivers voor Win98, zodat hij deze kan forcen naar de Win98 client.
* Koffie wil niet lullig doen ...
Maar iemand met bijna 1000 posts zou toch wel moeten weten dat
A) Je post die je als 1 lange regel geschreven hebt, totaal onleesbaar is.
Je titel nergens op slaat
C) Een priterdriver niets met NT te maken heeft
Move NT >WOS
* Koffie wil niet lullig doen ...
Maar iemand met bijna 1000 posts zou toch wel moeten weten dat
A) Je post die je als 1 lange regel geschreven hebt, totaal onleesbaar is.
C) Een priterdriver niets met NT te maken heeft
Move NT >WOS
oke sorry
maaruh ik dacht printer delen enzo zal wel bij NT horen. En die lange regels, tja heb ik wel vaker last van. beetje dislect (ofzo) 
Maaruh hoe kom ik aan die win98 printer driver, want hij vraagt op de win2k server CD
(terwijl het win2k prof is) en via website van HP staat alleen dat ze geen drivers meer hebben mar dat je gewoon met windows moet installeren.
Maaruh hoe kom ik aan die win98 printer driver, want hij vraagt op de win2k server CD
1. probeer het eens met de W98 cd
2. over wat voor een printer heb je het?
2. over wat voor een printer heb je het?
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Heb ook al met win98 cd geprobeert maar wil ook nie.
HP deskjet 600
HP deskjet 600
Win 3.11/95 Drivers
Die drivers zijn echter alleen nodig als het besturings-systeem ze zelf niet bevat, en aangezien deze waasrchijnlijk standaard al in Win 98 ziten heb je ze dus niet nodig. Dat je vanuit de Win 98 pc de printer niet kunt zien heeft denk ik niets te maken met de drivers, maar meer met het sharen door Win 2K. Heb je nog meer pc's in je netwerk, en kunnen die de printer wel zien ? Kun je uberhaupt de Win 2K in het netwerk wel zien, en kun je eventuele gesharede folders wel benaderen ?
Die drivers zijn echter alleen nodig als het besturings-systeem ze zelf niet bevat, en aangezien deze waasrchijnlijk standaard al in Win 98 ziten heb je ze dus niet nodig. Dat je vanuit de Win 98 pc de printer niet kunt zien heeft denk ik niets te maken met de drivers, maar meer met het sharen door Win 2K. Heb je nog meer pc's in je netwerk, en kunnen die de printer wel zien ? Kun je uberhaupt de Win 2K in het netwerk wel zien, en kun je eventuele gesharede folders wel benaderen ?
Kijk eens goed naar de lengte van de naam van die shared printer... 98 ziet geen shares/printers als die naam langer is dan 8 karakters.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1