Toon posts:

Straks sluiten ze me op!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wordt gek van die comp. Ik wilde even voor iemand een draadloze muis (logitech) installeren. Eitje...
Ten eerste kon 'ie 'm niet vinden. Er was geen PS/2 aansluiting, dus heb ik ff een verloop-stekkertje gehaald. (werkt bij mij perfect).
Ten tweede verschenen overal conflicten:
modem irq, PCI bus/bridge irq-tabel fouten, compoorten verdwijnen en komen onder andere naam weer terug, zelfs na verwijderen vin (intern Rockwell) modem en terug plaatsen van standaard muis. IK WORDT GEK!!!
Ik heb best al wat problemen met computers overwonnen, maar dit...
WIE HELPT???

Verwijderd

Topicstarter
Er staan mannen in witte pakken voor de deur...

Verwijderd

Topicstarter
gelukkig mocht ik m'n comp. meenemen.
bedankt!

Verwijderd

Heb je `m op com2 geprobeerd? Of direct in bios ander IRQ? Nieuwe drivers van Logitech gedownd? In bios gekeken of-tie wel aanstaat?(ps/2).

Ennuh......graag gedaan!

p.s. Nie gelijk zo gilluh, je lijkt wel `n wijf;)

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

De muis moet om kunnen schakelen naar een PS/2 stand alleen een verloopstekker is niet voldoende !

Groeten,

Reink

Murphy was an optimist

Verwijderd

Topicstarter
er is geen ps/2 aansluiting aanwezig...
vandaar... zal ff checken. Nogmaals:
BEDANKT!

Verwijderd

Topicstarter
waar zou ik 'm moeten omschakelen dan?

Verwijderd

Heeft geen zin als je geen ps/2 poort hebt. Probeer in je bios een ander I/O te geven voor bijv com2(waar je `m dan ook aansluit). Ergens in advanced;onboard serial port...

Liever mannen in witte pakken, dan in zwarte..

Verwijderd

Topicstarter
da's waar...
Zal 's ff kijken of ik er een ps/2 poort op kan aansluiten. heb ik vast nog wel ergens liggen. Zou het dan over moeten zijn?

• DawnRazor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-06 08:40
Had hier een Cordless Mouseman via een verloopstekkertje aangesloten op een P100 (dus ook geen ps/2) en dat werkte perfect, dus dat zou t probleem niet moeten zijn. Ik zou ook inderdaad je i/o van je com2 eens proberen te verzetten.

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Dan kan de muis in een PS/2 Mode !! Zou ie automatisch moeten doen. KAn ie dat niet --> Pech. De meeste borden hebben wel een PS/@ mogelijkheid.

Groeten,

Reink

Murphy was an optimist

Pagina: 1