Hey, ik zit nu op school en er wordt de hele tijd gebeld naar anderen en mijn nummer verschijnt in beeld op die telefoons. Is het mogelijk dat je een ander tel. nr. achterlaat?
Verwijderd
Een ander nummer lijkt mij niet. En zelfs als dat mogelijk zou zijn, zou het volgens mij illegaal zijn. Je kunt de nummerweergave volgens mij echter wel helemaal uitschakelen, zodat mensen die door jou gebeld worden helemaal geen nummer te zien krijgen.
Jep, dat kan, maar dat kost zoveel moeite dat het eigenlijk niet veel zin heeft om daar gewoon iemand mee te pesten.
| Life is a game (and games are fun) | homepage |
Verwijderd
Oh, wacht. Ik las het verkeerd. Iemand anders heeft het dus werkelijk gedaan door jouw nummer te spoofen! 
Tja, dat is vervelend. Dan zou ik toch echt maar eens gaan bellen met mijn telco als ik jou was.
Tja, dat is vervelend. Dan zou ik toch echt maar eens gaan bellen met mijn telco als ik jou was.
en waarschijnlijk betaal jij er ook nog eens voor .....
Hier heeft iemand dus definatly een HackTic en een KlapHek teveel gelezen denk ik zow...
edit:
en dan bedoel ik degene die jouw pestten!
en dan bedoel ik degene die jouw pestten!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Het schijnt op sommige toestellen en in sommige netwerken mogelijk te zijn een GSM te klonen. Dit houdt in dat ze het mobiele nummer ergens in het toestel veranderen ofzo mbv codes. Als je vervolgens met dat toestel belt gebruikt hij dat nummer.
Dit is wat ik toevallig laatst las, Persoonlijk betwijfel ik het dat dit mogelijk is maar de geruchten zijn er iig wel.
Dit is wat ik toevallig laatst las, Persoonlijk betwijfel ik het dat dit mogelijk is maar de geruchten zijn er iig wel.
Met een vaste telefoon is het erg makkelijk zelf.
Gewoon jezelf hardwiren aan het telefoonnetwerk, en het nummer van een ander meezenden.
Stelt niet veel voor, maar ja, je moet er wel de juiste apparatuur voor hebben.
Gewoon jezelf hardwiren aan het telefoonnetwerk, en het nummer van een ander meezenden.
Stelt niet veel voor, maar ja, je moet er wel de juiste apparatuur voor hebben.
| Life is a game (and games are fun) | homepage |
Pagina: 1