Toon posts:

Meer bezoekers op site?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat dit hier goed staat...
Hoe krijg je meer hits op je site?
Plaats hier je truuken

Verwijderd

Links ruilen met andere sites... ik noem maar wat... ga naar www.startkabel.nl en zoek de juiste rubriek waar jou link thuis hoort... dan kun je ergens je link toevoegen... en dan heof je allen maar een linkje terug te plaatsen.... zodra jou link op die pagina staat... krijg je vanzelf een e-mailtje en je zult gegarandeerd bezoekers krijgen.. dit kun je ok doen bij www.startpagina.nl etc...

khoop dat je hier mee verder kunt.

Greets Matjo

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Jouw site bevat zo te zien software en info voor mensen die geïnteresseerd zijn in het hacken enz.. Kan niet beoordelen, na een bezoek van 1 minuut en 1 x klikken, of het illegaal spul is. Het aanbieden van illegaal spul of linken er naar op deze site mag i.i.g. niet.

Je hebt hierover naar ik begrijp al mail gehad en het zou best wel eens kunnen dat er nu andere maatregelen worden getrofen zodra er een mod voorbij komt.

Goodbye :)

ARME AOW’er

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-08 09:04

Arno

PF5A

Dick schreef op 31 oktober 2002 @ 12:08:
Je hebt hierover naar ik begrijp al mail gehad en het zou best wel eens kunnen dat er nu andere maatregelen worden getrofen zodra er een mod voorbij komt.
Check vooral die discussie in SA 8)7

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Traag schreef op 31 oktober 2002 @ 12:09:
[...]
Check vooral die discussie in SA 8)7
W en W (waar en waarom) Is mijn posting niet juist dan?. Dan kan hij leeg ge-edit worden nl.

Reactie op posting hieronder:
Reactie van traag is duidelijk. Mijn post kan daarom blijven staan.

[thinkmodus]
Soms lijkt men af en toe wel een schoolmeester om iemand op een foutje te wijzen. Maar regels zijn regels.
[thinkmodus]

ARME AOW’er

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-08 09:04

Arno

PF5A

Dick schreef op 31 oktober 2002 @ 12:14:
W en W (waar en waarom) Is mijn posting niet juist dan?. Dan kan hij leeg ge-edit worden nl.
Was meer als aanvulling op jouw post :P

* Arno heeft geen problemen ergens mee :+

Check GoT sig & ondertitel? voor de info :D

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

.

[ Voor 0% gewijzigd door Guardian Angel op 31-10-2002 12:19 . Reden: dubbelpost ]

ARME AOW’er

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
offtopic:
Snot in een potje, heb ik een hele lange reply getyped, crasht IE5.. :(
Dat had ik net ook al, maar dan een hele lange reply in een topic waar net een slotje op kwam |:(

Goed, de beste manier is gewoon simpel: Zorg dat je een goede site hebt. Dus niet funsite nummer zoveel, maar iets waar nog geen (/weinig) goede website's over is maar waar toch veel vraag voor is.. Of als het wel over hetzelfde onderwerp gaat: Zorg dat die van jouw veel beter is.
Dan bedoel ik vooral de inhoud ervan, de layout hoeft niet altijd zo bijzonder te zijn.

Daarna, zoals vertelt, je pagina laten linken op startpagina/kabel. De mensen die op die pagina's komen zoeken site's zoals de jouwe.. Die pagina's hebben over het algemeen aardig wat pagevieuws, dus dat scheelt :)

Voor de rest moet je er volgens mij niet zo veel aan doen. Sommige laten bijvoorbeeld hun URL achter op elk gastenboek wat ze tegenkomen. Compleet kansloos, aangezien die 1 bezoeker per week die dat gastenboek leest echt niet geïnterreert is in je website. En ookal zou hij dat zijn, 1 pagevieuw/week extra, WoW :+

Ik heb ook verschillende website's gehad. Op die manier zoals ik net zei had ik in een maand een website met 100 pagevieuws/maand. Terwijl ik in die maand vanaf niks was begonnen.
Uhm, ik ben er vrij snel mee gestopt, maar dat had zo z'n redenen :+

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
BEETJE offtopic maar :/

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

🌞🍃

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 11:56:
Denk dat dit hier goed staat...
Hoe krijg je meer hits op je site?
Plaats hier je truuken
Een goede pagina bouwen met inhoud waar mensen naar op zoek zijn. Dan komen ze vanzelf en linken ze naar je pagina. Als het een probleem oplost komt het terug in fora en nieuwsgroepen en heb je geen truuks nodig.

Je kan wel leuk in de search results staan, maar als je niemand wat te bieden hebt dan vertellen ze aan hun vrienden de url ook niet.

Human Bobby

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Je site vaak updaten, de zoekmachines kijken hier soms ook naar.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 12:54
Startpagina/Startkabel werken wel ok heb nu 50 views per dag. Had hem ook bij google aangemeld, maar na een week ben ik helemaal uit google verdwenen. Snap er niets van.

Verwijderd

Topicstarter
Had het niet over jouw.... plaatste dat bericht vlak na jouwe ;)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Dit topic gaat redelijk de verkeerde kant uit. Verder is het antwoord wel met de search te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.