Verwijderd
khoop dat je hier mee verder kunt.
Greets Matjo
Je hebt hierover naar ik begrijp al mail gehad en het zou best wel eens kunnen dat er nu andere maatregelen worden getrofen zodra er een mod voorbij komt.
Goodbye
ARME AOW’er
Check vooral die discussie in SADick schreef op 31 oktober 2002 @ 12:08:
Je hebt hierover naar ik begrijp al mail gehad en het zou best wel eens kunnen dat er nu andere maatregelen worden getrofen zodra er een mod voorbij komt.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
W en W (waar en waarom) Is mijn posting niet juist dan?. Dan kan hij leeg ge-edit worden nl.
Reactie op posting hieronder:
Reactie van traag is duidelijk. Mijn post kan daarom blijven staan.
[thinkmodus]
Soms lijkt men af en toe wel een schoolmeester om iemand op een foutje te wijzen. Maar regels zijn regels.
[thinkmodus]
ARME AOW’er
Was meer als aanvulling op jouw postDick schreef op 31 oktober 2002 @ 12:14:
W en W (waar en waarom) Is mijn posting niet juist dan?. Dan kan hij leeg ge-edit worden nl.
* Arno heeft geen problemen ergens mee
Check GoT sig & ondertitel? voor de info
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
[ Voor 0% gewijzigd door Guardian Angel op 31-10-2002 12:19 . Reden: dubbelpost ]
ARME AOW’er
Snot in een potje, heb ik een hele lange reply getyped, crasht IE5..
Dat had ik net ook al, maar dan een hele lange reply in een topic waar net een slotje op kwam
Goed, de beste manier is gewoon simpel: Zorg dat je een goede site hebt. Dus niet funsite nummer zoveel, maar iets waar nog geen (/weinig) goede website's over is maar waar toch veel vraag voor is.. Of als het wel over hetzelfde onderwerp gaat: Zorg dat die van jouw veel beter is.
Dan bedoel ik vooral de inhoud ervan, de layout hoeft niet altijd zo bijzonder te zijn.
Daarna, zoals vertelt, je pagina laten linken op startpagina/kabel. De mensen die op die pagina's komen zoeken site's zoals de jouwe.. Die pagina's hebben over het algemeen aardig wat pagevieuws, dus dat scheelt
Voor de rest moet je er volgens mij niet zo veel aan doen. Sommige laten bijvoorbeeld hun URL achter op elk gastenboek wat ze tegenkomen. Compleet kansloos, aangezien die 1 bezoeker per week die dat gastenboek leest echt niet geïnterreert is in je website. En ookal zou hij dat zijn, 1 pagevieuw/week extra, WoW
Ik heb ook verschillende website's gehad. Op die manier zoals ik net zei had ik in een maand een website met 100 pagevieuws/maand. Terwijl ik in die maand vanaf niks was begonnen.
Uhm, ik ben er vrij snel mee gestopt, maar dat had zo z'n redenen
🌞🍃
Een goede pagina bouwen met inhoud waar mensen naar op zoek zijn. Dan komen ze vanzelf en linken ze naar je pagina. Als het een probleem oplost komt het terug in fora en nieuwsgroepen en heb je geen truuks nodig.Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 11:56:
Denk dat dit hier goed staat...
Hoe krijg je meer hits op je site?
Plaats hier je truuken
Je kan wel leuk in de search results staan, maar als je niemand wat te bieden hebt dan vertellen ze aan hun vrienden de url ook niet.
Human Bobby
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Dit topic is gesloten.
![]()