Sorry als het al gevraagd is, maar ik kan het met de search iig niet vinden. Maar wat ik graag zou weten is hoeveel spanning er op de verschillende draadjes staan die naar het moederbord van de XBOX gaan. Ik kan er op internet niets over vinden en iemand die ik ken heeft een opgeblazen XBOX voeding, alleen dat ding komt uit de VS dus garantie kan hij toch niet krijgen. Nu zouden we er graag een andere voeding in zetten, maar dan moeten we wel weten hoeveel spanning er geleverd moet worden op de verschillende draden. Kan iemand helpen?
P.S. ik kan ook de spanning op de verschillende draden van een standaard ATX voeding niet vinden om mezelf op weg te helpen, als iemand die heeft ben ik waarschijnlijk ook al een end op weg, waarschijnlijk gebruik ik de verkeerde trefwoorden in de zoekmachines.
P.S. ik kan ook de spanning op de verschillende draden van een standaard ATX voeding niet vinden om mezelf op weg te helpen, als iemand die heeft ben ik waarschijnlijk ook al een end op weg, waarschijnlijk gebruik ik de verkeerde trefwoorden in de zoekmachines.