Toon posts:

[Gameconsole] Welke console en game?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De gameconsoles zijn al een tijdje uit zoals PS2, Gamecube en Xbox.
Nu heb ik leuke ervaringen met de eerste PS vooral omdat de joypad erg makkelijk is te gebruiken.
Ik ben dus van plan om een PS2 te kopen maar ik ben al een tijdje uit het gameconsole gebeuren. Vandaar mijn eerste vraag, is dit wel een juiste keuzen? Wat zijn de voor en of nadelen?

Ten tweede ik wil een game kopen waarin ik samen met mijn vriendin kan spelen dus met elkaar ipv tegen elkaar (aangezien ik dit toch altijd win :) )
Welke game is aan te raden?

Ik heb de search gebruikt maar kon niets vinden dus links op oudere topics die hier over zouden kunnen gaan zijn altijd welkom ;)

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:04

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

oh jee, daar gaan we weer...
* MrTinux ziet dit soort topics altijd uitlopen op 1 grote fanboys-flamewar...

[search=ps2 xbox gamecube] brengt je genoeg topics die het lezen waard zijn. Doorgaans komt het op het volgende neer:
- De PS2 is iets ouder dan de andere 2 dus technisch wat minder maar heeft wel een zeer groot en breed spellenaanbod
- De XBox is het krachtigste maar is qua aanbod wat minder
- De Gamecube hangt ertussenin maar heeft een sterk punt met de echte 'Nintendo-spellen' die garant staan voor speelkwaliteit.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

PS2 is een goede keus, de graphics zijn misschien niet zo mooi als op de Gamecube en XBox (maar wel nog steeds heel mooi) maar het ruime aanbod aan prima spellen maakt dit ruim goed.

Verwijderd

Topicstarter
Ok mooi dus dat beantwoord mijn eerste vraag! Laten we dan maar aandacht besteden op het tweede gedeelte.
Welke game voor mij en mijn vriendin? Unreal vindt ze leuk, alleen mag ik haar dan niet zo vaak afknallen :)

Ohja en het moet een game op de PS2 zijn waarin we samen tegen de computer kunnen opnemen zeg maar.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:06
gamecube, zekers, gamecube is heel erg gericht op multiplayer games...
dus ik zou t wel weten... maar daarom heb ik ook een cube... kan ik tenminste samen met mijn vriendin gamen
ik vind ps2 zo'n ego machine

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm ok maar noem even dat wat games op. Want anders krijgen de dus dadelijk een hoop flames wie welke nu beter vindt en dat is toch erg persoonlijk denk ik.
Ik vind zelf namelijk de joypad van Xbox te ingewikkeld

Verwijderd

Gamecube met mario Sunshine.
Mario doet het toch weer. Ook al is hij van de oudere generatie.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:06
Gamecube:
mario sunshine (maar da's niet multiplayer)
Time Splitters 2, echt megavet, ook multiplayer, FPS
Eternal Darkness (single player), maakt je helemaal gek
Mario Party 4 komt eraan, echte party fun
ga maar door

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

Dit onderwerp is al uitgeplozen en doorgekauwd: welke jij leuk vind is een kwestie van smaak.

Voor de rest: kijk toch nog maar eens beter door de AT van SGD...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.