Toon posts:

ISDN Router ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een ISDN Router, heeft iemand tips?

- Ik wil graag inbellen op verschillende ISP, kan ik als ik op internet wil een keuze maken tussen deze providers? Of kiest de router er zelf 1?

- Ik wil gebruik maken van een intranet/extranet. Hier wordt ingebeld, maar moet een speciale proxy ingesteld worden. Kan ik dat ook in de router meegeven, of zijn hier andere truks voor?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik krijg nou niet echt de indruk dat je al het e.e.a. zelf hebt uitgezocht.
Bel je leverancier eens op , en laat deze je informeren zou ik zeggen ...

Braaikamer - Smoke&BBQ

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
SiteCom heeft er eentje.

DIT IS MIJN WEBSITE

• lavagiant
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-06 07:51

lavagiant

...

Lekker easy vragen zo van "die tweakers gaan wel op zoek voor mij". Maar goed. Ik heb hier een Cisco router. Het is mogelijk om verschillende profielen aan te maken, maar dat is me nog steeds niet gelukt.

• killerflappy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-08-2021
lavagiant schreef op 31 oktober 2002 @ 20:22:
Lekker easy vragen zo van "die tweakers gaan wel op zoek voor mij". Maar goed. Ik heb hier een Cisco router. Het is mogelijk om verschillende profielen aan te maken, maar dat is me nog steeds niet gelukt.
Heb je al op de site van 3com gekeken?

• killerflappy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-08-2021
heb je al op de site van 3com gekeken?

• Ettie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-07 16:17

Ettie

Kijk es ff op de site van CompTechWorld. Zag onder magazijnopruiming dat ze er een paar hebben voor een zeer interessante prijs, aangezien ze incompleet zijn (bijv. missende adapter).

Voor dat geld kun je wel een gokje wagen 8) .

Uptime: weet ik veul. Toch al gauw weer een half uurtje / Systeempies

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb heus al wel wat rondgekeken, maar kan dus maar weinig vinden. Het gaat dus om een router met ingebouwde ISDN adapter. Hierover kan veel verwarring ontstaan. Maar idd. Sitecom heeft er 1tje, maar die 3com is mij nog niet helemaal zeker. Draytek heeft er geen met ingebouwde adapter!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 13:58:
. Draytek heeft er geen met ingebouwde adapter!
Als dat relevant is voor je Dial-in functionaliteit kan ik je vertellen dat je daar echt wel op kan inbellen, zorg voor een S0 bus en dat ding fungeert als dial-in server.

Wil je echter met meerdere sessies aan de gang zul je aan de Ciscos een goeie hebben.
Een en ander onder voorbehoud van de hoeveelheid lijnen die je ter beschikking hebt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1