If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.
Yep, sorry vergeten erbij te zetten :-D
If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.
En het leuke ervan is, dat als je die gasten (KPN) belt, dat ze niet eens weten waar je het over hebt...
Verwijderd
ghe, om nog maar een stukje verder offtopic te gaan:marco_bakker schreef op 31 oktober 2002 @ 14:43:
En het leuke ervan is, dat als je die gasten (KPN) belt, dat ze niet eens weten waar je het over hebt...
de combinatie belcompany/vodafone belde laatst voor m'n pa, dat niemand precies wist wat een APN was, maar dat er een aanvraagformulier klaarlag bij de BC, en dat m'n pa daar maar ff voor moest tekenen ofzo
Verwijderd
ik DENK iets van een loginname / methode?? om je aan te melden met userid / pass
(ap...name??) op wap
(ap...name??) op wap
Ik zag onderstaande info ergens op een GPRS info page staan. Ik heb geen idee of het correct is; ik gebruik zelf namelijk Vodafone.
KPN Mobile GPRS
APN: internet
Username: KPN
Password: gprs
KPN Mobile GPRS
ja dat had ik dus ook ingevuld alleen, na enig onderzoek blijkt dat een APN uit web.nogwat.nl ofzo moet bestaan dus dat "internet" wat ze hebben staan klopt nietYosemite schreef op 01 november 2002 @ 02:33:
Ik zag onderstaande info ergens op een GPRS info page staan. Ik heb geen idee of het correct is; ik gebruik zelf namelijk Vodafone.
KPN Mobile GPRS
Verwijderd
je hebt "internet" wel even geprobeerd?
't zou zomaar kunnen dat'ie wel klopt, ze hèbben lijkt mij immers zelf de DNS server in handen dus kunnen 'm de naam geven die ze willen
't zou zomaar kunnen dat'ie wel klopt, ze hèbben lijkt mij immers zelf de DNS server in handen dus kunnen 'm de naam geven die ze willen
yep heb deze geprobeerd maar hij doet het niet met mijn treo 270
Pagina: 1