Toon posts:

dvd probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het afspelen van een dvd in combinatie met een 12x40dvd speler van creative op de ati radeon 64mb ddr vivo schokt het beeld de hele tijd.. iemand bekend met dit probleem of weet hoe ik dit kan oplossen ?

Verwijderd

DMA aanstaan op DVD speler?

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Had ik ook met een Radeon, inderdaad de DMA van de DVD aanzetten ....

Groeten,

Reink

Murphy was an optimist

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd de optie dma aan te zetten daarna vraagt windows om te rebooten.. dus dat doe ik.. als windows weer geboot is dan staat de optie weer gewoon uit :( .. iemand nog een idee ?

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog een idee wat ik kan proberen om die dma in te schakelen ?

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 14:41
ja, als het goed is heb je een cd'tje bij je moederbord gehad, daar staan drivers op speciaal voor je chipset. Installeer die en dma wordt automatisch aangezet.

• Dualdude
  • Laatst online: 18-06 23:18
FF Nieuwste chipset drivers downloaden en installeren.

Verwijderd

waarschijnlijk staat dma van je hd en diskette drive ook uit.
zet dma van dvd aan, NIET herstarten, dma van hd aanzetten, NIeT herstarten, dma diskettedrive aanzetten, en dan herstarten

Verwijderd

Moet dma altijd aanstaan als je een dvd wil afspelen?

Ik denk er nl over om een dvd speler te kopen maar mijn systeem gaat flippen als ik dma aanzet.

Verwijderd

Topicstarter
Nou.. ik heb een asus p3b-f met een p3-450 en 445mb 133mhz geheugen + ati radeon 64mb ddr vivo + creative 12x40 dvd maar op het cdtje van me moederbord staat niks bijzonders alleen asus update en virusscan gedoe :(
weet iemand waar ik deze drivers kan downloaden ?

thankz

• Mior
'k je hebt een intel 440bx chipset (neem ik aan met een p3b-f)

http://developer.intel.com/design/chipsets/440bx/index.htm

• Dualdude
  • Laatst online: 18-06 23:18
Waar ik nou nog nooit van heb gehoord.... DMA voor je Diskette drive!!!! R U Kidding me?..... ff checken........loop niet te lullen man! dat kan helemaal niet!

• Mior
hehe, nee dat bestaat inderdaad niet.. was het maar waar :D

Verwijderd

Topicstarter
er staan 2 downloads voor me op die site nl.

Intel® Chipset Software Installation Utility (previously named #qot;INF Update Utility#qot; ) waarvan winME zegt dat hij al geinstalleerd is.. en dan heb ik nog Busmaster IDE Driver maar daar staat bij dat hij voor windows95 is.. moet ik die installeren of niet ?

thenks
Pagina: 1