Toon posts:

MS-ontwikkelomgeving foutopsoring uitschakelen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Sinds enige tijd wordt ik gek van MS-ontwikkelomgeving. Dat is een applicatie die fouten opspoord in webpagina's en sites. Nu krijg ik voordurend een foutmelding dat in regel hupeldepup een fout zit :( en een keuze voor Ja (default) of nee. Per ongeluk Ja indrukken heeft als gevolg dat Microsoft Ontwikkelomgeving wordt gestart. :( Zodra ik die onzin afsluit ben ik ook de zogenaamde foute webpagina kwijt. Als ik Nee aan klik krijg ik soms nogwel tig keer een fout melding te zien in staads andere regels. :? Ik wordt er gek van.
Wie weet hoe ik die opsporing kan uitschakelen? Ik draai IE6.0 en frontpage2000 Ik heb zelf natuurlijk al gezocht of ik die applicatie kan verwijderen maar hij is onvindbaar. :?

Help :'( En ik ben al helemaal geen Microsoft fan. :(

Philip

Verwijderd

Eigenschappen voor Internet Explorer, geavanceerd, surfen, fouten opsporen in scripts uitschakelen aanvinken :X
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 11:09:
Help :'( En ik ben al helemaal geen Microsoft fan. :(
Netscape 7.0 downloaden ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 11:12:
Eigenschappen voor Internet Explorer, geavanceerd, surfen, fouten opsporen in scripts uitschakelen aanvinken :X
Je oplossing klinkt zeer plausible. :) Maar ik heb de engelse versie en zie het zo niet staan in internet options> advanced Ken jij de engelse kreet ? :?

P.s uuiteraard ga ik nog een keer heeeeel goedkijken. Ik kan engels dacht ik ;)

Verwijderd

Topicstarter
Was het disable script debugging 8)7 Denk het wel he :D effe proberen

Verwijderd

Topicstarter
JJJAAAA Het is het. :D :D Stom he soms weet je het gewoon even niet. Maar in iedergeval hartstikke bedankt. TOp Man !